Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Kayıyorken ellerinden

Kayıyorken ellerinden
 

Ben senin kalıyorken gidişlerini giderken kalışlarını yaşıyorum sevgili. Git gel arasındayım tıpkı senin gibi, bir yandan elimi uzatıp seni tutmak isterken bir yandan da gidişini izlemek istiyorum.

Tutamıyorum seni sevgilim her seferinde kendime yeniliyorum ve her seferinde aldığım kararlarımı unutup yaşıyorum seni. Herşey daha çok ağırlaşmaya başlıyor ama en çokda bildik kırılganlıkları yaşamak daha çok kırıyor kalbi..Gidişini izlemek istiyorum sevgili.. Kayıyorken ellerimden teslim olmak istiyorum bu gidişe...

 
Toplam blog
: 3
: 191
Kayıt tarihi
: 13.06.12
 
 

İşletme mezunuyum  ve yolun daha çok başında olduğuna inanlardanım.. ..