Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ağustos '09

 
Kategori
Haber
 

Kaymakama sulu veda! Bak,bak,bak...

Bugün haberlerde izledim.Uşak'ta Sİvaslı bir kaymakama görevine veda ettiği için arkadaşları güzel bir gece düzenlemişler. Gecede dansöz ve havuz kaymakama eşlik etmiş. Bakınız başlığa;

"Kaymakama sulu veda!"

Nedir bunu bu kadar büyütüp haber yapmanın amacı anlayamadım!

Sanki kaymakamın eğlenmeye hakkı yok.Bunu haber yapmışlar.Haydi onu geçtim, bu adamın çevresi bu tür bi haberi nasıl karşılar hiç düşündüler mi? Tamam sonuçta medyada kendi işini yapıyor bi yerde haklılar ama bu kadar büyütüp dava boyutuna gelmesine ne gerek vardı anlamadığım birşeyler mi vardı acaba o haberde?

Camide mevlüt yaptırsalar "irticacı, sofu kaymakam"denir. Havuzlu, dansözlü yaptırsalar "bak şu kaymakamın yaptığına" denir. Sıra gecesinde bir parti verilse "kaymakam eğlendi" denir.

Yahu bu kaymakamında iki eli, iki gözü ve tüm insanlar gibi belli uzuvları yok mu?Onun eğlenmeye hakkı yok mu? Ben çıkamadım işin içinden bir insanın eğlenmesi neden bu kadar garip karşılanıyor? Eğer yanlışım varsa söyleyin, eleştirin lütfen kaykamamın eğlenmesi neden bu kadar büyüdü? Anlamadığım eksik takip ettiğim bir konu mu vardı?

 
Toplam blog
: 21
: 3839
Kayıt tarihi
: 29.07.09
 
 

Duygusal kişiliğimin ardında güçlü bir yapım var. Her zaman duygularım galibiyet vermez genellikl..