Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

04 Kasım '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kaynana çaydanlık gibidir, fokur fokur kaynar...

Kaynana çaydanlık gibidir, fokur fokur kaynar...
 


Kaynana çaydanlık gibidir, fokur fokur kaynar.


Gelin demlik gibidir. Sinsi sinsi demlenir,


Oğlan bardak gibidir. Bir gelin doldurur, bir de kaynana.


Görümce çay kaşığı gibidir. Arada bir gelir ortalığı karıştırır.


Çocuk şeker gibidir, ortalığı tatlandırır.


Kayınpeder de çay tabağı gibidir, okkalıca oturur.

***

Bardak gibi oglandim...

Ne kadar mi doldurulduk? Benim sirrim. Anlatamam.

Iki kaynana, bir gelin, bir de gorumce bilirim.

Kayinpederligi, sol tarafta fotografi olan babam Mubasir Huseyin'den bilirim. Anlarimda.

Biz de Kayinpeder olduk.

Cocuklari severim.

***

Naci Yildirimer'den yine bu notu alinca, dayanamadim. Yazdim.

Bilenler, bilmeyenlere; simdi okuyanlar okumayanlara anlatsin.

Biz; kayinpeder ve kaynana, okuyunca soyle bir hafifden gulumsedik!...


***



Fotograf: Caydanliksiz ve demliksiz oldu ama kusura bakmayin!...

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..