Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kaynanam:'Tatlı tatlı gel''

Kaynanam:'Tatlı tatlı gel''
 

Herhalde yandaki fotoğrafın filmini sizde büyük bir zevkle izlemişsinizdir.Benim bahsedeceğim biraz daha farklı ama komiklik ve incelik daha fazla:))
Anlatacağım olayı AHMET BALCI ''Baklava Yemiyorum!'' yazısını okuduğum zaman hatırladım ve sizlerle paylaşmak istedim.Bende ilk dinlediğimde biraz şaşırmış olduğumdan ne demek istediğini biraz sonra anlamıştım::::))))

''O akşam yine kızı ile damadı yemeğe gelmiş kadının.Haftanın hergünü onlara gelen kızıyla damadını hoş karşılayan kadın bir zaman sonra onları akşam evine uğurlarken:

''Tatlı tatlı gelin.'' demiş.

Tabi bizim damat bir daha ki sefere (ertesi gün) bir kutu baklava almış gelmiş.Kaynanası baklavayı almış teşekkür de etmiş ama akşam yine giderken damata:

''Tatlı tatlı gelin'' demiş.

Bizim damat tabi yine kötülük düşünmemiş ve ertesi günde baklavanın her çeşidinden ve şekerli içeceklerden oluşan poşetlerle kaynanasına gelmiş.Tatlıları ve içeçekleri hoş sohbet yemişler içmişler ama yine ''tatlı tatlı gelin'' sözünü işiten damat artık sinirlenmeye başlamış ve geldiği her akşam tatlı miktarını ve çeşitlerini artırmış..Gel gör ki kaynana hala ''tatlı tatlı gelin'' demiyormuymuş.
Sinirden çatlayan damat dayanamyıp gideceği o günde tatlıları aynı şekilde hazırlamış ve kaynanasının yolunu tutmuş ancak bu sefer kararlı ne istediğini öğrenmeye(bizimki hala tatlı çeşitlerine takmış kafayı)

Kaynana yine aynı cümleyi kurunca damat hemen sormuş:
''Anneciğim tatlı tatlı gelin diyorsunuz bende her akşam çeşit çeşit tatlılar getiriyorum ama hala tatlı tatlı gel diyorsunuz.Neden?''

Kaynana fırsatı yakalamış olduğundan lafı yapıştırmış:''Tatlı tatlı gelin derken tatlı getirin demek istemiyorum bize arada gelinki bizde sizi özleyelim'' demiş.
Kaynananın sözleri damada baya tesir etmiş ve de kırılmış olmalı ki 6 ay sonra kaynanasına gelmiş misafirliğe.Kaynana, kızı-damadıyla baya özlem gidermiş, tadına varılmayacak sohbetler etmişler, zamanın nasıl akıp gittiğini anlamamışlar gitme zamanı geldiğinde bizim damat merak içindedir kaynana yine aynı sözleri sarfedecek midir?
Kaynana tam çıkmak üzere olan damadın kulağına ''ben sana işte böle tatlı tatlı gel demiştim'' der ve damatta kaynanasını anlamıştır artık...
Verilmek istenen mesajı alan aldı heralde.
İlkduyduğumda ''aaa!!İnsan kızını istemez mi?'' demiştim ama snra hoş bir gülümseme yayıldı yüzüme....
Gördüğünüz gibi ne kaynanalar var:))
 
Toplam blog
: 32
: 1185
Kayıt tarihi
: 01.09.07
 
 

Klima sektöründe çalışıyorum. Hafta sonları kursa gidiyorum. Patronlarımla başım dertte. Müşteriler..