Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '10

 
Kategori
Futbol
 

Kayseri'de kocaman hüsran

Kayseri'de kocaman hüsran
 

ALEX siz bir takım oynatma çabası AYKUT KOCAMAN sız bir Fenerbahçe ye doğru götürüyor.


2010-2011 sezonuna yeni bir teknik kadro ile başlayan Fenerbahçe koyduğu hedeflerden çabuk uzaklaştı. Bunda yeni teknik kadronun öngörü ve tecrübe yetersizliği en büyük etken. Şu anda Kayseride oynanan ligin 4. haftası maçında 90. dakika dolarken henüz korner kazanamayan ve daha gol pozisyonuna giremeyen bir takım var sahada. Maçın ilk yarısını radyodan dinlerken spikerin sezon başında Aykut Kocaman ın söylediği dikine hızlı hücum futbolundan bir eser göremedik sözleri karşısında ikinci yarının da hiç te iyi geçmeyeceğini düşündüm. Nitekim üst üste gelen goller bir deplasman haftasının daha puansız geçmesine neden oldu Fenerbahçe için .
Her zaman yönetimin kararlarına saygı duyan bir taraftarım. Hem oyuncusu hem de teknik ekibine sonuna kadar güvendim Onların bir taraftardan daha fazla kazanma arzusu içinde olduklarını düşündüm ve buna inandım. Ancak bu sezon başındaki gereksiz Alex tartışmasından son derece rahatsız oldum ve bence bu tartışma ve Aykut hocanın ALEX 'siz bir takım yaratma ve oynatma düşüncesi bence bir yada en az iki sezona ve bir çok maddi hasara neden olabilir.
Alex futbol oynadığı ve kendini sağlıklı hisettiği sürece Fenerbahçe de her zaman ilk 11 de oynamalıdır ve oynayacak kapasitededir. Zaten kendi profesyonelliği gereği sakat yada hasta olduğunda bu durum tamamen geçmeden takıma faydalı olamıycağını bildiğinden bunu beyan ederek dinlenir. Ancak hazır durumda iken çıkıp oynar.
Siz yeni bir oyuncu aldınız. Yobo adında. Takımla bir ya da iki kez idmana çıktı. Bizler dışardan gördüğümüz için bu konuda bir şey diyemeyiz. Belki yabancı kontenjanından belki başka nedenle Bilicanın yerine oynattınız. Buna saygı gösterip anlamaya çalışabiliriz. Ama maç içinde Yobo yu çıkarıp Selçuk' un oyuna girmesine itirazımız var. Üstelik bunun için ALEX' i de oyundan alıyorsunuz. Size gol ve galibiyet gerekiyorsa bunun için bu değişikliğin anlamını biri bana izah etsin lüften. Alex' in mi yoksa Selçuğun mu skor değiştirme kabiliyeti daha yüksek? Madem Yobo yu çıkaracaksınız çıkarın. Ama yerine Selçuk olmaz Aykut hocam. Maç 2-0 bizim lehimize olsa seni anlarım. Oyunu kontrol etmek adına ve galibiyeti korumak rakibi daha uzakta durdurmak adına bu değişiklik olabilir. Ama Alex ile bir maça başlıyorsan sakatlanmadığı sürece 90 dakika oyunda tutmalısıın. Eğer tutmazsan böyle hemen her deplasmandan sonra önce senin boynun bükülür sonra bütün camianın. Farketmez biz ALEX ilede çok maç kaybettik. Yine kaybedebilirdik. Ama senin öngörün Semih ile gol aramaksa bunun için Yoboyu çıkart. Yobo yu çıkardın neden Selçuğu oyuna alıyorsun. Bu değişiklik ile Selçuğu da seyircilere yem olarak atıyorsun. Oysa oynadığı sürece takıma gönülden katkı veren ve kapasitesininin her zaman en iyisini vermeye çalışan bir oyuncuyu da moral olarak bitiriyorsun. Takım mağlup iken oyuna giren her oyuncu hocam beni skoru değiştirsin ve maçı çevirsin diye oyuna alıyor demek ki en iyi bunu ben yapabiliyorum hocama göre diye düşünür o anda. Ama takım 11 kişi ile oynanıyor ve diğer çarkları döndürecek Alex' iniz yoksa Selçuk nereye kadar faydalı olabilir.
Son yıllarda deplasmanda Fenerbahçenin bu kadar aciz olduğu maçları hiç bu kadar üst üste izlememiştik. Ya bu maçları izlemeye devam edeceğiz yada Aykut hocayı izlememeye devam edeceğiz. Oysa diğer takımlarda tecrübe kazanmış ve kendi takımını oyuncuları da çok iyi bilen bir hoca en azından oyuncu değişikliklerinde bu kadar acemi olamaz. Acaba yardımcı kadrosu mu yetersiz yoksa kendisi mi? Acaba tecrübe ve bilgisimi yetersiz? Bu sorulara mutlaka geçerli bir cevap bulmak ve önlemlerini almak zorunda. 2004 yılından bu güne kadar ortalama her maçta ya bir asist ya da bir golü olan ALEX 'siz oynama isteği yüzünden Aykut hoca kusura bakmasın ben Fenerbahçemi kaybedemem.
Kadro olarak güzel yetenekli ve istekli bir oyuncu kadrosunu bu kadar aciz oynatmaya hakkı yok hocanın. Takım 450 pas yapmış rakip 150 banane. Ben pas yapan değil gol atan atak oynayan takım istiyorum.
Alex' imi istiyorum.
 
Toplam blog
: 96
: 648
Kayıt tarihi
: 12.08.08
 
 

Karadenizliyim. İzmir' de yaşıyorum.  Dünyanın tek bir ülke  olduğuna inanarak  bütün insanların ..