Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '07

 
Kategori
Futbol
 

Kayseri Spor' un başarısının sırrı

Kayseri Spor’un başarısının mimarı ne Ertuğrul Sağlam ne yönetim, ne sporcular ve nede tek başına taraftardır. Kayseri Spor’un başarısının sırrı da, mimarı’da birlik ve beraberlik ortamıdır.

Ertuğrul Sağlam hoca ve sporcular öyle bir iklimde bir araya geldiler ki, bu iklimde başarılı olmamak mümkün değil, yönetim, teknik heyet ve sporcuların inanmışlıkları bu iklimi meydana getirdi, bu iklimden bir başka iklimde Ertuğrul Hoca alınmasın ama bu kadar başarılı olamaz. Başarının sırrı birlik ve beraberlik ortamıdır. Bu ortamda maalesef her yerde kolay, kolay oluşturulamaz.

Son günlerde Ertuğrul Hocayı ve bazı futbolcularımızı haklı olarak bir çok kulüp transfer etmek istiyor ama unutmasınlar ki bu ortam Kayseri ortamıdır. Bu kardeşlerimizin başka yerlerde de çok çok başarılı olmaları oldukça zordur.

At olur, meydan bulunmaz, meydan bulunur at bulunmaz, bakarsın at’ta bulunur, meydan da ama yiğit bulunmaz. İşte Kayseri Spor ‘da bütün bunlar mevcut olduğu için başarı var. Yönetim Hoca’ya, Hoca Yönetime, yönetim ve hoca futbolculara inandığı için başarı var. Birde bu ortamı sağlayan Baş Mimar Fahri Başkan var.

Ben bu beraberlik ortamı devam ettiği müddetçe ne Ertuğrul Sağlam’ın ve nede futbolcuların bir başka kulübe gideceğine ihtimal vermiyorum. Bu sıcak iklimden daha büyük başarılar bekliyorum.

 
Toplam blog
: 47
: 695
Kayıt tarihi
: 10.04.07
 
 

Övünmek gibi olmasın amma hem pür amatörüm ve de Kayseri'liyim. Amatörüm çünkü hayatım boyunca paray..