Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Kaza geliyorum demez...

Kaza geliyorum demez...
 

3 Gün önce Antalya'da ki Küçük İngiltere'den sizlere bahsetmiştim. Antalya Subaşı caddesi 14.sokağın içler acısı durumunu... Kazalara gebe dedim. Bugün bir medya kuruluşunda Haber yapılmış. Hani kaza geliyorum demez ya Bugün geldi... Bir araç kaldırıma çıktı. Ardından sokakta çıkan yangın sebebi ile gelen itfaiye araçları ise ne yapacaklarını şaşırdılar. Bir oraya bir buraya... U dönüşü yapacak yer yok. 5-6 aracın rahatlıkla geçebileceği koca yol 2 aracın zor geçebileceği Çift yöne dönüştürüldü. Sebep?

Sebepler kulaktan dolma. Yolun çift yön olması CHP ye bağlı olan esnafı büyük şehir belediyesi AKP kanadına bağlayacak. Başka bir kulaktan duyma ise AKP il binası önüne gidiş gelişler kolaylaşsın. İl trafik komisyonu kararı almış. Lakin Bunun AKP nin isteği olduğu kulaktan kulağa yayılmakta. Subaşı caddesi çok şükür ki can kaybı olmadan bir kaza atlattı, hemde AKP il binasının önünde. Belkide görüp ders alanlar yanlış yaptık diyenler olur, kim bilir....

Fotoğraflarda sizlere itfaiye ve kazayı görüntüledim. Cep telefonu ile çekebildim. Malum Fotograf makinalarını yanımızda taşımak zor oluyor fakat taşımakta fayda var...

 
Toplam blog
: 60
: 506
Kayıt tarihi
: 14.01.07
 
 

Yazmak, gerçekleri belgeleri ile dile getirmek, yorumlarımı sizlerle paylaşmak için buradayım. Antal..