Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '17

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Kaza Geliyorum Demez

Kaza Geliyorum Demez
 

Kızımın kırılan ve platin takılan kolu


Kaza Geliyorum Demez

Kardeşim Ankara’dan telefon edip Fethiye’ye geleceğini bildirdi sevindik. 5 gün bizde 5 gün de Marmaris’teki kardeşlerimde kalacaktı. Uçakla geldi o gün  denize girdik, deniz çok güzeldi pırıl pırıldı. Ertesi günler için program yaptık görmediği yerlere götürüp orada denize girecektik. Önceden program yapmamak gerekmiş, geldiği günün ertesi günü telefon geldi İzmir’de kızıma bisiklet çarpmış hasta haneye kaldırılmış ameliyata alınmıştı. Neye uğradığımızı şaşırdık perişan olduk hemen hazırlanıp yola çıktık kardeşimi Marmaris’e bırakıp İzmir’e geldik. Yolda torunum bizi karşıladı ondan kazanın detayını öğrendik.

Kızım Bisikletiyle bisiklet yolundan ilerliyorken aniden önüne genç bir bayan çıkmış ona çarpmamak için direksiyonu sola kırmış arkadan süratle gelen bisikletli bir genç kızıma çarpmış kızım hızla yere çarpmış sağ bilek kemikleri çıkmış ve bilekteki iki kemik kırılmış, hemen hasta haneye kaldırılıp ameliyata alınmış platin takılmış platini ömür boyu bilekte taşıyacakmış. Oğluna  haber verilmiş annesinin başına gelmiş ve yanında refakatçı olarak kalmış bize de o telefon etti. Önce bana haber verilmedi feryat figan ederim tansiyonum çıkar diye korkmuşlar nitekim öyle oldu. Eşim çok kızdı daha beteri olabilirdi başını çarpıp beyin kanaması olurdu beli kırılır felç kalırdı buna şükredelim dedi. Evet, beterin beteri var buna şükür. Hiç yoktan yaşamını yitiren şehit olan canları düşündükçe şükür diyorum.

Bu konuda bize ve kızıma mesaj çeken telefon eden tüm eş dost arkadaş ve akrabalar çok teşekkür ederiz. Allah sizlere kaza bela vermesin.

NAHİDE ÇELEBİ

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..