Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '17

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Kaza sonrası Destekler

Kaza sonrası Destekler
 

Salih Arıkan


Kaza sonrası Destekler. Arkadaşlar trafik kazalarında birçok arkadaşımızı kaybettik. İşin birde görünmek istenmeyen bir kısmı var. Kazalar sonrası yaralanan ve hayatını engelli olarak sürdürecek kişiler var. Bu arkadaşlarımızın Rehabilitasyonuyla ilgili neler yapılıyor. Beni biraz önce kaza sonrası tespit yapan aradı işin içinde para olunca tabiî ki işler değişiyor hayır kınamıyorum herkes ekmeğinin peşinde koşacak. Peki, kaza sonrası yaralanan ve tekrar hayata döndürülmesi gereken kişiler çok gelir getirmediği için bu işle uğraşan yok sanırım neyse bu Aileler bana ulaşırsa Psikolojik destek verebilir kendilerinin tekrar hayata dönmeleri için danışmanlık hizmeti sunarız bir kuruş parada almayız belki sıcak bir çaylarını içeriz. Salih Arıkan İletişim Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..