Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Temmuz '20

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kazada Çözüm Dikkat Etmek mi?

Sadece dikkat ederek kazaları önleyebilir misiniz? Yani biz yayalar sürücüler olağanüstü dikkat edelim kazalar ortadan kalkar mı?

Ama kazaların çözümü dikkat etmeye bağlanmışsa, dikkat edersek kaza olmayacaksa, başka hiçbir şey yapmamıza gerek yok dikkatli olalım.

Yol bozuk; dikkatli olursak bir şey olmaz.

Sürücü uykusuz; dikkat edersek…

Hava yağışlı; dikkat…

Araç eski; dikkatli ol…

Sürücü acemi; olsun dikkatli olursak bir şey olmaz.

İnsan ne kadar dikkatli olabilir ki? Ya da çok dikkatli olsanız bile…

Ben mesela hayatımda düştüğü zaman yaralayacak bir şeyi yükseğime koymadım. Bir şey düşmedi, düştüyse de yaralamadı. Bu şekilde ölen var.

Merdivende koşmadım. Boyumu aşan suya girmedim vs.

Dikkatli olmak budur…

Hayır efendim olay anında dikkatli olacakmışım. Sağıma bakacakmışım soluma bakacakmışım. Kendime dikkat edecekmişim. Sanki Ekvator ormanlarındayız.

Ben dikkatsiz biriyim, yürürken önüme bakmam; ne olacak belediye çukuruna mı düşeceğim!

Bu zihniyet değişsin, ben dikkatli olamam senin düzenin dikkatli olacak.

Yıllarca söyleye söyleye insanlar da artık böyle biliyor; dikkat ederse başına hiçbir şey gelmez.

Adam saksıları balkon duvarının üzerine dizmiş. Saksı ağır duvar sağlam, düşmez. Hani uzak ihtimal ama hayatta da bir kere ölüyorsun. Dikkatli olsan ne olur burada, balkonlarda saksıları mı sayacaksın.

Sadece dikkat edin diyorsun ya, sorun burada. Ben de gözlerimi koca koca açıp sağa sola bakıp duruyorum olan yine oluyor. Yakın zamanlarda mesai arkadaşımın üzerine vinç düştü öldü.

Öyle bir düzenin olacak ki dikkat etmek zorunda kalmamalıyım.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..