Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '09

 
Kategori
Mizah
 

Kazana düşen Kamil'in Hasan

Kazana düşen Kamil'in Hasan
 

Bağkur dediler büyük kazan
Dedim bir kulpundan tutam
Kazan bize oldu yılan
Ayrılmıyor boğazımızdan
Yok yaşımı soran
Tarlayı satıp kazana koyan
Kazana düşen Kami'lin Hasan.

Pancarım, buğdayım, sarımsağım var
borcum boğazıma yetmiyor
Buzdolabım buz gibi esiyor
Para ister diye dostlarım küsüyor
Hastaneler diyor prim yatmıyor
Çaresini Kamil'in Hasan bilmiyor.
Kazana düşen Kamil'in Hasan

Küresel yanarken
Küresel kriz
Elbet borcumuzu öderiz
Derdimiz hiç mi çaresiz
Önce allahtan dileriz
Sonra devletten bekleriz.

YAZAN
Kazana düşen KAMİL'inn HASAN

Bugün işyerinde ilginç bir olayla karşılaştım.1938 doğumlu olan Hasan ARAS'ın yazmış olduğu dilekçe elime tutuşturuldu.Bu da ne? Hem güldüm hem de şaşırdım. Amca duygularını şiire dökmüş, sizlerle paylaşmak istedim.

 
Toplam blog
: 12
: 937
Kayıt tarihi
: 30.05.09
 
 

Yıldızları süpürürsün, farkında olmadan, Güneş kucağındadır, bilemezsin. Bir çocuk gözlerine bakar, ..