Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Murat GÜLCEK - Yakamoz35

http://blog.milliyet.com.tr/gulcek

29 Mart '10

 
Kategori
Futbol
 

Kazanan Fenerbahça

Kazanan Fenerbahça
 

GS & FB


Yazmıyorum uzun zamandır spor konusunda. Bazı arkadaşlar taşlıyorlar arada bir. Fenerbahçe iyi gitmiyor ondan yazmıyorsun diye. Aslında alakası yok. İyi gündede kötü gündede yazıyordum eskiden. Şimdilerde futbol izlemeye pek vakit ayıramıyorum. İzleyemediğim maç hakkında ahkam kesmekte bana yakışmaz diye yazmıyorum.

Fakat bugün ayrı... Bugün ezeli rakip Galatasaray vardı Fenerbahçe'nin karşısında. Ee izlemesen olmaz, izleyipte yazmasan hiç olmaz deyip geçtim klavyenin başına... Aslında maçı izlemeyecektik. Hep Hasan' ın yüzünden oldu. Biz ne güzel Şafak kardeşimle beraber eşlerimizi ve çocuklarımızı alıp Volkan kardeşimize gitmiştik. O da sağ olsun başımızda bir büyük bulunsun diye Tekirdağ'ı da çağırmış. Kadınlar içerde hoş beş yaparken bizde balkonda ki barbeküyü deniyorduk. Birden Hasan'dan konu açıldı. Uzun zamandır görmüyorum Hasan'ı bir arayım dedim. Telefonda ne yapıyon, ne ediyon derken buyur gel berbekü var, rakı var dedim. Yok abi ben maç seyretçem demez mi !!! Hasan' da görmeyeli değişmiş. Rakı var deyince hiç kaçırmayan Hasan, şimdi ben maç izlicem diyor.

Aradan on dakika geçti Hasan aradı. Maçı satın alın geleyim diyor. Aradık ilgili kanalı sorduk maç 54 milyonmuş. Ya Hasan bu parayla iki yetmişlik bir otuzbeşlik alınır salla maçı gel...Yok gelmem iddaaya girdim maçı izlicem. Bizde zararın neresinden dönersen kardır deyip iyi o zaman bir 70'lik al gel dedik ve telefondan maçı satın aldık.

Barbekünün başında biten birinci 70' likten sonra diğeriyle birlikte televizyon karşısındaki yerlerimizi aldık. Dört Galatasaray'lının arasında kaldım mı sap gibi tek başıma. Allah'tan çok sesli bir adamımda hepsine yetişebiliyorum.

İlk yarının golsüz bitmesi üzerine arkadaşlarımda bir umutsuzluk başladığını hissettim. Onların umutsuzluğu bende umut olarak yeşermekteydi. İlk yarı oyun Fenerbahçe' nin istediği şekilde oynandı. Kontrollü oynayan Fenerbahçe sadece rakibini durdurmaya ve kontrayla rahatsız etmeye çalıştı ve istediğini yaptı.

2.yarı Galatasaray oyuncu değiştirerek son kozlarını kullanmak istedi. Fakat Arda bekleneni veremeyince oyunda fazla değişmedi. Zaman daraldıkça Galatasaray' lı futbolcularında stres yaptığını gördük. Kendi sahalarında Fenerbahçe' yi yenememenin sonucunu bildikleri için saha avantajı onlar için dezavantaja dönüştü. Galatasay'lı Dos Santos'u Barcelona ve Meksika milli takımlarından tanıyorum. Bence Galatasaray'a çok faydalı olacak bir futbolcu fakat henüz uyum sağlamış değil. Maçın en hareketli ve istekli isimlerinden biriydi ama birde o kendini atmaları olmasa daha faydalı olacaktı. Keita'da çok hareketliydi ama Fenerbahçe ona pek oyun alanı bırakmayınca oyundan düştü.

2.yarı Galatasaray çok daha istekli oynadı fakat Fenerbahçe gerek orta sahası gerekse defansıyla iyi savunma yaptı. Derbi maçları kazanmak için 11 futbolcunuzunda iyi oyun çıkarması gerekiyor. Fenerbahçeli futbolcular bugün mevkilerinde iyi görev yaptılar. Galatasaylılarda iyi görev yaptılar ve Fenerbahçeye pozisyon vermediler. Fakat Leo Franco' nun bir hatası onlara çok pahallıya patladı. Keita' nın şutunda hayati bir kurtarış yapan Volkan' ı da alkışlamadan geçmeyelim. Maçın en önemli pozisyonuydu.

Sonuç itibarıyla bir derbi maçını daha kazanmanın sarhoşluğu içerisindeyim. Bu galibiyet takıma artı bir moral verdi. Bu moralle inşallah hem lig şampiyonluğunu hemde kupa sevincini birlikte yaşamayı ümit ediyorum.

Ne mutlu Galatasaray'a bu sene Ali Sami Yen'de ilk mağlubiyetini yaşatan Fenerbahçe' ye...

Murat GÜLCEK.

29 MART 2010

Bu blog Canlı Maç Anlatımı sayfamızda da yayınlanmaktadır

 
Toplam blog
: 150
: 1014
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

İzmirliyim;Şehrimi ve ülkemi seviyorum.Yaşamayı seviyorum. Eğlenmeyi, eğlendirmeyi seviyorum..