Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '17

 
Kategori
Güncel
 

Kazancının %70’ini Firavunların Yaptırdığı Piramitlere Borçlu Olan Mısır, Firavunlara Karşı

Kazancının %70’ini Firavunların Yaptırdığı Piramitlere Borçlu Olan Mısır, Firavunlara Karşı
 

Böyle bir duyum aldım; birinden duydum ya da bir yerde okudum. IŞİD’in tarihi yerleri havaya uçurduğunu düşünürsek İslami hassasiyet nedeniyle belki doğrudur.

Yani tamam, firavun denilen krallar malum ama onlarla Müslümanlık arasında nasıl bir bağ kuruluyor; zira Mısır medeniyeti İslam’dan önceydi…

Belki Musa’nın kavmine yaptıkları için…

Ama demezler mi adama firavunlara karşıysan yaptırdıkları eserlerden yararlanma. Bugün piramitlerin Nil’den başka kaynağı olmayan Mısır için önemi ortada. Adamlar yapmış bırakmışlar ve bu piramitler için senin çöl ülkene milyonlarca turist geliyor.

Devlet olarak değil bazı İslami gruplarla ilgilidir bu iddia. Çünkü böyle bir şey aklı başında bir devlet politikası olamaz.

Bir yandan da piramitlerin ve diğer Tanrı heykellerinin ve bilumum Mısır medeniyetinin İslam ile pek bağdaştığı da söylenemez. Ancak o zaman İslam yoktu ve onların bildiği de oydu. Hatta ben bir yazımda eski Mısır medeniyetinin şu an ki Mısır’dan daha iyi olduğunu yazmış şimşekleri üzerime çekmiştim.

Hem firavunların yaptırdığı piramitlerden turizm yoluyla para kazanacaksın hem de firavunlara düşman olacaksın, bilmiyorum yani!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..