Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ağustos '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kazandım

Kazandım
 

İLETİŞİM


12 Agustos saat 09, 30 itibariyle MARMARA ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM bölümü öğrencisi oldum... :)

Biraz heyecanlıyım, hafif panik var içimde; nasıl bir gelecek bekliyor beni düşünüyorum. Ama mutluyum, kendime katacaklarımla beraber, merdivelerden birer birer çıkacağımı düşünüyorum.

Sınavdan önce, sınavdan sonra beni düşünen, sınavımı soran, benimle ilgilenen herkese ayrı ayrı çok teşekkür ederim. Bazen cevap yazamadım mesajlarınıza bazen tam cevap veremedim sorularınıza, kusuruma bakmayın lütfen kafam anca rahatladı. Şimdi kendimi liseyi bitirmiş gibi hissediyorum:)


Tekrar hepinize çok teşekkür ederim.

 
Toplam blog
: 58
: 1647
Kayıt tarihi
: 13.05.09
 
 

Marmara Üniversitesi Halkla İlişkiler bölümü öğrencisiyim. Okumak, yazmak ve hayata dair yorumlar ya..