Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '11

 
Kategori
Deneme
 

Kazanma isteği

Kazanma isteği
 

Ben bahar aylarının, lanetli olduğuna inanırım. Bu benim şahsi fikrim. Etraf günlük güneşlik, insanlar daha bir güzel, kıyafetler daha bir hafifken, nedense kişisel kasvetim daha vakur seyretmekte.

Okuduğum yazıların yazarları, kimi zaman çok güzel seyler yazmakta ve arkadaşlarımın sevgilileri daha bir güzel, kıskanç oluyorum. Çok dürüst değil miyim. Etrafımdaki "dostlar" kendimi mutsuz etmekle suçluyorlar genelde. Ben bir şeye körükörüne inanamıyorum, bu yüzden de çok yalnızım, inançsızlar safında bile değilim. Zorlanarak ağızdan çıkan kelimeler daha çok başımda oluyor. Çok hayal kuruyorum mesela ve çok çabuk konsantrem bozuluyor,adaptasyon süreci hep bir zor... Günleri boş beleş şeylere adayarak, hayatı başımın üstünden savarken, yine bir kap suyu kapımın önüne koyamadım, sarılmadım, en güzel heykellere. Bir şeyi başlarken, meraktan mı yoksa bilmem gerektiğinden mi ortaladığımı sorgularken, genelde sonuna geliyorum, hem de çok hızlı bir şekilde. Güzel süslü kelimeler var, insanların birbirine söylediği, sonrasında da daha çok sarıldığı. Yazarken de harflerin karıştığı ama bunun bir öneme tekabül etmediği anlar, zamanlar ve insanlar.

Dediğim gibi bahar aylarını sevmiyorum, güzel kadınları, güzel kıyafetleri ve yeni başlayan tutkulu aşkları gördükçe kıskanıyorum ve çok dürüst olduğum için de bir şey beklemiyorum ve hatta söylemeye dilim varmıyor hatta çok korkuyorum "kaybedenler kulübü" üyesi sanacağınız için ama daha önceden de diyordum, yanlış anlamayın ama çok yalnızım be ve bahar aylarını da bu yüzden sevmiyorum. Neden her şey bu kadar güzel....

 
Toplam blog
: 19
: 126
Kayıt tarihi
: 04.10.11
 
 

Bugüne kadar çeşitli sözlüklerde yazarlık yaptım. Kendime ait devrimhaymatlos.tumblr adlı bir blo..