Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '12

 
Kategori
Deneme
 

Kazanmak ve kaybetmek üzerine

Bu benim için kazanmak ile kaybetmek üzerine bir oyundu. Ve ben bu defa kazandım. Tıpkı bir savaşta olduğu gibi; İçimde yenik, kayıpları büyük bir orduyla ve yorgun ruhumla girdiğim bu savaş, aklımı ve gücümü ıspatlamam için bana sunulan belki de son fırsattı. Kazandı savaşı yenik ordum. Mücadele için yaratılmış tipik bir Türk'tüm işte. İçsel gücünü dünyada belki de en iyi kullanabilen bir toplumdan geliyordum.

Bir savaş alanına dönmüş, talan edilmiş viran bir kalbin orta yerinde, yıllarca durmadan devam eden bu savaşta patlayan silahlara ve bombalara karşı koyamayan devrik askerlerin öcünü aldım. Ve başladı ödeşmem hayatla ki o hayat beni, yine kendine düşman bir militana dönüştürdüğünü bile fark etmemeliydi.

Ölüm her insan için bir bedeldir yaşam ise bazen çekilmez bir hale gelebilen bir savaş hali. İnsan bu savaşı hiç bir zaman kaybettim dememeli çünkü insanın içinde kaybettiğini düşündüğü anda bile yeniden doğabilen başka bir insan daha gizlidir.

İçinizde ki yenik ordulara, kayıplara,ölü askerlere rağmen yaşama tutunmak adına aldığınız hiç bir nefesten şüphe etmeyin. Zira hala yaşıyorsanız savaşın sonu asla belli değildir.
 
Toplam blog
: 10
: 91
Kayıt tarihi
: 30.12.11
 
 

   İzmir'de doğdum,İzmir'de büyüdüm. Bülent Ecevit Üniversitesi Uygulamalı İngilizce ve Çevirmenl..