Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '11

 
Kategori
Kitap
 

KAZI BAŞKANININ KARAVANASI

KAZI BAŞKANININ KARAVANASI
 

Bazı kitapları okurken bitmesini istemezsiniz.

Okurken aldığınız lezzet çok çeşitlidir çünkü.

Bir yandan bilgilenir, bir yandan keyiflenir, bir yandan merak edersiniz.

Kitap bittiğinde kitaplığınızda saklarsınız, diğer yandan kitap dostlarına mutlaka önerirsiniz. Hatta kitap hediye ederken de şahane bir seçim olur bu kitaplar.

Arkeoloji’nin Delikanlısı Muhibbe Darga’nın aynı isimli nehir söyleşi şeklindeki anı kitabı da bende bu duyguyu yaratmıştı. Ülkemizde arkeoloji gibi oldukça önemli bir konuda yapılan çalışmalar ve bu uğurda verilen emek benim için çok özeldi.

Tam da kitap bitmişken bu sefer de Kazı Başkanının Karavanası ‘nı edindim.

Muhibbe Darga’nın yaptığı kazılar sırasında mutfağından anılarla süslü kesitler sunuyor Kazı Başkanının Karavanası.

Okurken eğleniyor, bilgileniyorsunuz, hatta yemek tariflerini hemen denemek istiyorsunuz.

Kendi adıma söylemem gerekirse çok beğendim bu kitabı.

Herkese tavsiye ettim, bu satırlarla da paylaşmak istedim.

 
Toplam blog
: 157
: 1671
Kayıt tarihi
: 12.10.06
 
 

İstanbul doğumluyum ama 20 yıldır Antalya'da yaşıyorum. 3 yaşında bir oğlum var ve eğitimciyim. Kend..