Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '09

 
Kategori
Mizah
 

Kazı kazan

Ben demiştim. Ne demiştim? Karşı gelmenin en etkili yolu mizahtır. Aslında yaşadığımız son dönemin tamamı mizah. Ama %47 miz bu mizahın içinde oldukları için, kalanımızda başımıza bir şey gelir, korkusuyla gülemiyoruz.
Allah kimseyi gülmekten ayırmasın. Aaamiin.

Ergenekon Terör Örgütü destanı hepimizi sardı. Heyecan, dehşet, macera 32 kısım tekmili birden. Asena yol gösteriyor. Kepçeler kazıyor. Gıcır gıcır silahlar bulunuyor. İçişleri Bakanımız buyurmuşlarki; daha kazabiliriz. Kazdıkça kazanıyoruz. Kazandıkça kazacağız. Silah olmazsa tarihi eser, o da olmazsa hazine, o da olmadı petrol, altın, maden, ne bulursak bulup çıkaracağız. Kaza kaza Bağdat bulunur. Maliye bakanımız önerge vermiş. Demiş ki; madem kazıyoruz, kazdığımız yerlere mısır ekelim. Başbakanımız ayrı bir önergeyle karşı çıkmış. Kazdığımız çukurları suyla doldurup gemi yüzdürelim. Muhalefet dururmu. Baykal hemen karşı çıkmış. Gemi olmaz. Somali'li gemi korsanları ile başımızı derde sokarız. Zaten başımızda PKK belası var, birde gemi korsanları ile uğraşamayız demiş. AKP sıralarından Baykala sataşanlar bağırmışlar. Korsan sensin. Çarşafımızı çaldın. Başkan oturuma kazı bitinceye kadar ara vermiş. Bu arada istatistiklere göre kazı kazan satışlarında patlama olmuş. Milli Piyango idaresi talepleri karşılamakta zorlanıyormuş. Rivayete göre bir vatandaşın kazı kazan kartından üç sandık el bombası çıkmış. Ergenekon savcısı bunu da iddianameye eklemiş. İçişleri Bakanı şimdi kazı kazan biletlerinin basıldığı matbaayı kazdırıyormuş. Kazma, kazı derken , aklıma bir dönemin Adalet bakanı Şevket Kazan geldi. Bu işin başında o olmalıydı. Şevket Kazan ben kepçe. Kazar dururlardı.

Ateş kes hazırlanıp, yürürlüğe girene kadar İsrail Haması tamamen bitirecek. Geriye bir kaç Hamaslı kaldı. Bari Birleşmiş Milletler geriye kalan birkaç Hamas militanını korumaya alsın. İlerki yıllarda bölgeyi gezen turistlere gösterirler. Aborcinler, Kızılderililer misali. İyi olur. Bölge kalkınmasına yardımcı olur. Fransızlar neden bu işin içindeler biliyorum. Cezair'i onlar bitireceklerdi olmadı. Hevesleri kursaklarında kaldı. Soy kırım onların ihtisasıdır. Kendilerini kurtarmak için bizi soykırımcı ilan ettiler. Şimdide ateşkes planları yapıyorlar. Kikle birlikte. Firaunların torunları ile. Ta o tarihlerden bu yana Mısırın Yahudilerle görülecek hesabı var. Ama Musadan korkuyorlar.
 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..