Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '11

 
Kategori
Felsefe
 

Keçi Gribi

Keçi Gribi
 

Sen keçi değil, keçi sürüsü gribi olmalısın.


Keçi gribiymiş, çok inatçıymış,
Ne iyi oluyormuş, ne de hadi eyvallah diyormuş…
Her halde benimkisi tıp literatürüne geçmeli.
Hem de keçi sürüsü gribi diye..

Yaww domuz bile masum kalır bunun yanında.
Hem inatçı hem hain..
Tamam davet falan etmeden geldin yerleştin, hatta tüm bedenimi işgal ve dahi taciz ettin..
Hürmet ettim ilaçlar, çaylar, vitaminler,
Hatta bir insanı raydan çıkaracak meyve suları aklıma ne geldiyse götürdüm, seni ağırlamak için..
Ama yine de yaranamadım.

Grip dediğin, edebiyle gelir, adam gibi bir iki ehe.. öhe..., azıcık ateş,
Azıcık nazla karışık nanelenme, vızıldan ma... sonra tamam yedi günüm doldu der çeker gider.
Bu ise beleş kiracı gibi.
Öde, yok.. çık, o hiç olmaz… bari elektrik suyu takma, keyfime bağlı…

Yaw grip kardeş, bu dünyada milyarlarcası var benim gibi, hem eminim iyi de ağırlarlar seni.
Bak bana, her gün kavga ediyorum seninle.
Kim ne derse, yapıyorum hakkından gelebilmek için.
Yeter artık gerçekten bıktım.
Bu yaşıma kadar hiç tanımadığım meslek grubuyla tanıştıracan beni.
Bak kuru kuru öksürmeye de başladım.
Ne ben rahatlıyorum ne de ciğerler huzur buluyor.

Ey grip seni Allah kahretsin.
C vitaminlerine gelesin, antibiyotiklere çarpılasın, saunalarda işkence göresin,
Yün yataklar altına tere dönesin, son model grip aşılarıyla karşılaşasın…

Yok..yok… ne dersem kar etmiyor.
Buldu ya benim gibi ayakta gezen, yatmayacam diye direnen, rapor almak nedir bilmeyen birini..
keyfler keka… benimle birlikte geziyor, bir dairede imza atmadığı kaldı...
Kurul'a da gireydin bari...

Bana bak grip gerçekten bıktım.
Grip dediğin ağızda burunda olur, sen taa ciğerlerime yerleştin, öksürmek acı vermeye başladı.
İnsaf et yaww iki ay oluyor.
Hem de tam iyi olduğumu zannettiğim anda, sürünün kalanını da toplayıp geldin.
Yaw aklını başına al, literatürde yok böylesi
Daha görülmemiş iki grip birden üst üste geldiği.

Ülen, sana inat olsun diye telef olurum, sonra seni de gömerler benimle haberin olsun.
Aha bak şimdi seni blog yapıyorum.
Seni internete vermez miyim., sanal aleme tellal etmez miyim…
Hem okuyan da olur, hatta belki şöle şöle yap diyen de.
Nasıl bu güne kadar her naneyi denediysem, haberin olsun bundan sonrada deneyecem, intikam niyetine.
Görecez bakalım el mi yaman bey mi..

Hele dur eve bir gideyim o berbat yeşil çaya, naneyi, limonu, tarçını, ıhlamuru da katıp
Tam teşkilatlı şeytan üçgeni gibi gelecem üzerine, hem de öğğğ demeden içeceğim o öldürücü karışımları...
Hatta gıcık olsun diye zencefilin acı tozunu dahi katacam balın içine..
Gözünü kör etsin, canını çıkartsın diye... görürsün sen.

Neymiş akıllı tasarımmış,
Her halde bende tasarım hatası olmalı,
Yoksa senin hakkından gelmez miydim…

Her halde sen, akıllı tasarım ürünü olmalısın...
Ama pes etmeyeceğim.
O, imama güvenmiyorum...

Şimdi Hayyam'a sorsam, cevap hazır...
Alkolle dezenfekte etmece....
Denesem mi acaba...

 
Toplam blog
: 193
: 1045
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Bilecik doğumluyum. Emekli Eğitimciyim. Ankara'da ve yazları Kuşadası'nda yaşıyorum Günlük uğraşl..