Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '17

 
Kategori
Şiir
 

Kedi İçin Bu Hıçkırıklar

Kedi İçin Bu Hıçkırıklar
 

Ablası aradı Şeyda'nın kedisi ölmüş ağlıyor dedi

Der demez sarıldım ben de telefona

Anlatamıyor,kesik kesik cümleler,hıçkırıklar

Bir tuhaf oldum ki anlatamam

İlk defa böyle ağlamasına şahit oluyorum

 

Narin,minyon tipli,zeytin gözlü güzel kızım

Ne de çok seviyordu kedisini, arkadaş gibiydi ona

İşten geldiğinde balkonda bulmuş kedinin cansız bedenini

Arkadaşlarından yardım istemiş, gelmişler

Üzülmek çare değil, geri getirmez

Senin sağlığın önemli dedim.

Ailece böyle bir acı yaşadık bayram arefesinde

Ablası yanına gidecek bayram tatilinde

Yalnız kalmasın, biraz moral olur diye

Aşkolsun kedi sana aşkolsun

Rahatın yerinde, yemen içmen yerinde

Ölecek ne vardı sanki durup dururken

Canım kızım, nasıl sığdırdın küçücük yüreğine

Dağlar kadar büyük sevgiyi, bu çıkarsız, riyasız sevgiyi

Dinsin artık göz yaşların, üzme artık bizi

Sevgi dolu yüreğinle nice güzel günler gör.

 

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..