Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '07

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Kedi kadar olamadık a dostlar

Kedi kadar olamadık a dostlar
 

En son çiçekleri sularken bir pençe atmıştı bana onları dışarıdan koruyan muşambanın altından, unutmuşum bir anne kedinin yavrularını korumak için her şeyi yapacağını..

Nasılsa naylon bir örtü var üstüme atlayacak değil dedim.

Çiçeklerimle konuşarak onları güne hazırlarken aniden bir pençenin bacağıma hamle yaptığını gördüm, amanın bir metre geriye kaçtım ne olduğunu bile anlamadım, elimdeki su kabı bir yere, ben bir yere, sokak tan geçenlerde kadına iyi saatte olsunlar geldi diye düşünmüşlerdir sanırım, aptalca bir gülümseme yapıştırdım suratıma sanki sormuşlar gibi;

- Bir kedi varda burada...

-E e e e

-Onlara bir şey yapacağım sandılar..

-kime kimeee?

içimden (ebenin körüne)

-Anne bir kedi..

-hıııı....(anladıklarını sanmıyorum..)

Bugün iş dönüşü çiçeklerimi ziyaret ettim ne kadar boy atıp hangisi çiçeklenmiş diye, gözümde kedilerde...uzaktan pısttt pısttt diyorum, tık yok.Tüm cesaretimi topladım..kenardan bir baktım...

.......yok gitmişler...içim cız etti..alışmışımda onlara...sanki orada doğurmamış gibi, olumsuz hiçbir görüntü yok, gitmişler tertemiz bırakmış yavrularını doğurduğu yeri, bence felaket bir görüntü beklerken düşündüm; kedi kadar olamıyoruz her yeri kirletip bırakıyoruz diye.

Aslında çocukluğumda çok severdim, .ellerim kollarım tırmık yarası içinde kalırdı onları seveceğim diye...sonralarda.. kuduz hastalığının çok yoğun yaşandığı zamanlarda.. kedilere köpeklere çok düşkün olan kelebeğim ve oğlum, onları seveceğiz derken mutlak bir tırmık yarası içinde geliyorlardı.

Yerli aşıların bayat olduğu ve ithal aşılarında o zamanın parası ile bir hayli tuttuğu ve maddi anlamda sıkıntı çektiğim zamanlara denk geldiği için nedense biraz uzaklaşmıştım kedilerden, seviyorum onları ama uzaktan zaten evde bir duygu yoksunu Cimi var halen beni yabancı sanıyor hain kuş beyinli şey olsun onu seviyorum..sabahları onu pencere kenarına bırakıyorum , arada bir çam var kediler gelip kasap dükkanında et seyreder gibi, izliyorlar bir lokmacık cimi mi.

Farklı bir konu düşündüm.. nerelere geldim.) iyi geldim değil mi.? sevgi ile kalın.. efendim...

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..