Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kedi sevgisi!

Kedi sevgisi!
 

Önceki akşam annemle yaptığımız telefon görüşmesinde sesi heyecandan titriyordu adeta!
Ne demek istediğini anlamakta güçlük çekiyordum, sakin ol dedim baştan anlat!
Hani hergün sokağımızdaki kedilere yemek veriyorum ya dedi!
Eee biliyorum dedim, yoksa bu defa malzemeyi fritözde pişirip pilavüstü mü yaptın, ketçaplı falan!
Öff dalga geçme be dedi!
Hani o güzel gözleri olanı vardı ya, son geldiğinde göstermiştim sana, bizim eski mestana benziyordu!
Bugün yemeği koyduğum tabağa uzanamadı biliyor musun? Sürünerek yaklaşmak istedi başaramadı!
Gece araba çarpmış ve arka ayakları kırılmış yavrucağın!
Biraz zor olsada karnını doyurmayı başarabildim, nasıl sevindi bilsen!

O siyah olan eşşoğlusu da kıskandı mı ne, tırmık attı zavallıya ama kovalayarak kurtardım elinden!

Acilen tedavi görmesi gerekiyordu, bir yeri aradım ambulans gönderdiler sağolsunlar!
Kendi ellerimle yatırdım arabada ki sepetin içine!
Oh be anne dedim ne güzel yapmışsın, Allah senden razı olsun!

Bugün yine aradı, sesinin titremesi öncekinden farksızdı!
Veterineri aradım az önce dedi, kedinin durumunu sordum!
Ayaklarını alçıya almış durum iyiye gidiyormuş!
Tam ne güzel işte dedim, için rahat olsun artık!

Bugün ziyaretine gideceğim dediğinde ise kızmıştım!
Oldu olacak bir kilo muz, kolonya havlu falan da götür bari dedim!
Bu ne ya, yaşına başına bakmadan İzmir’in bir ucundan diğer ucuna gideceksin, ne gereği var?
Hani dizlerin ağrıyordu, hastaneye bile gitmeye üşeniyordun, bakıyorum da iyileştin birden!
Gerekli bakımları yaparlar onlar, sağlığına kavuştuğunu öğrendiğinde gider alırsın!

Sadece ziyaret için değil, beni onlar çağırdılar, masrafları ödemem isteniyor!
Nee dedim, dün nereyi aradın sen? Gelen ambulans özel miydi yoksa?
Hayvanseverler derneğini arasaydın, Belediyeyi arasaydın!

O telaş içerisinde ne yaptığımı biliyor muyum ben, o numarayı buldum ve aradım işte!
Hayvancağız saatlerce inlemiş orada, yoldan geçenlerden bir kişi dahi ilgilenmemiş!
Ne yapayım dayanamadım!
Başı avucumun içindeyken mırlanarak yalvarıyordu adeta!
Sen dalga geçiyorsun ama ben sabaha kadar ağladım biliyor musun?

Ödeme yapmak için gidiyorum şimdi!

Ah anne dedim, yaptıkların karşısında neden sevinmiyorsun onu anlamadım!
Bütün aileyi alarm durumuna geçirdin valla!
Sakın gitme oralara, ben telefonla görüşür bir şekilde hallederim bu işi!
Sen iki gündür perişan olmuşsun zaten!
Hem belli mi olur, bu defa da kediciğe fizik tedavi hareketleri falan başlatırsın!!!

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..