Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '10

 
Kategori
Eğitim
 

Kediler de canlıdır

Yoğun karlı ve soğuk bir kış mevsimi içindeyiz. Biz insanlar, sıcak evlerimizde otururken, sokak hayvanlarını hiç düşünüyor muyuz? Onlar yemeden içmeden nasıl yaşıyorlar? Sokaklardaki hayvanlara yiyecek verelim. Bizim sokakta yaşayan iki kedimiz vardı. Köşede günlük olarak belirli saatlerde bıraktığımız çöplerden besleniyorlardı. belediye çöp kutularını kaldırıp, çöpleri artık poşetler içinde bırakacaksınız deyince bütün mahalleli artık çöplerini çöp poşetlerinde belirtilen yere bırakmaya başladı. Ancak unutulan bir şey vardı. Sokakta yaşayan canlılar bu çöplerden yararlanarak yaşamlarını devam ettiriyordu. Şimdi ise kalın poşetler içinde bırakılan yiyecek artıklarına ulaşmak imkansız hale gelmişti. Dün bir kedinin cansız cesetiyle karşılaştım. Çok üzüldüm. Bir diğer kedi çöp poşetini delmeye çalışıyordu ama nafile... Ben kediye baktım. Kedi bana baktı. sanki bana "Bu mu sizin insanlığınız?" der gibiydi. Evet bu mu bizim insanlığımız? Doğal çevremizin güzellikleri olan canlıları korumalıyız. Onların varlığı hayatımıza kolaylıklar sağlamaktadır. Haydi ülkem sokak hayvanlarını koruyalım. Unutmayalım ki bozulan doğal dengenin düzeltilmesi imkansızdır. Sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 9
: 570
Kayıt tarihi
: 27.01.10
 
 

Trabzon Akçaabat ilçesinde öğretmen olarak çalışmaktayım. Evliyim. İkisi kız biri erkek olmak üze..