Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '09

 
Kategori
Kedi Psikolojisi
 

Kediler nasıl ses çıkartırlar?

Kediler nasıl ses çıkartırlar?
 

Öner Samanlı ciddi yazılarını anlamayanlara tepki olarak yazarlığını cıvıtma kararı aldı (GAZETELER)


Kedi,

Denli kedi köşesindeydi

Densiz olup da girdi mutfağa,

Canım ciğerimi yedi....

Canım ciğerim....

Zavallı hemstırım....

Abi sen çok ciddi yazıların adamıydın ama,

Aması yok oğlum,

Böyle bundan kelli,

Madem o kedi,

Canımı ciğerimi yedi,

Yazdık ki n'oldu,

Ciddi memleket meselelerini..

Papaz olduk yazdıkça böyle,

Adam adamla dedik ki nasıl nişanlanırmış öyle,

Dediler cevaben bilmiyorsan hocam öğren,

Bu işler böyle...

Derdim var ama dedim benim,

Memleket meselelerine dair her demin,

Dediler ki: atma adamın, adam nişanlısına taş,

Döner de gerisin geri sonra sana,

Yarılır hem baş, hem de kaş,

Zat-ı Muhterem Hocam,

Olursunuz sonra, haberlere flaş

Dertliyim, dert küpü oldum hınzır kedi yüzünden,

Durdu durdu da bir ezan vakti,

Aylardan Şubatın da 29'uydu,

Acımadı canım ciğerim zavallıma,

Hınzır kedi,

Hemstırımı yedi....

Düşünsenize her dört yılda bir artık,

Anmak gerekecek zavallımı,

Bende baktım ki,

Anmakta bile şanssızım ehli kuburumu,

Anladım sonunda bende bir .ok olduğunu,

Demişler ya at bineninmiş,

Kuşanmayı bileninmiş kılıç,

Atta olsun sizin, alın kılıcımı,

Kalemim de yanında promosyonu,

Tepkiye etki, etkiye peki...

Ne mendebur şeymiş yahu,

Kırk yılda bir sıçan tutan,

Sevimli ve zalım kedi,

Hem canımdan ayırıp,

Hem ciğerimden etti,

Birde yetmedi üstüne üstlük,

Faiz haram diyerek,

Blog Yazarlığın sana,

Kar payımdır dedi…

ÖNER SAMANLI

KEDİ DİVANNAMESİ CİLT 29 BÖLÜM 366

 
Toplam blog
: 295
: 3087
Kayıt tarihi
: 22.08.08
 
 

Prof.Dr. Öner Samanlı, yıllarını eğitim ve öğretim faaliyetlerine adamış, birçok bilimsel makalen..