Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

güne_bakan(Nazenin yavrusu)

http://blog.milliyet.com.tr/gunebakanlar

05 Haziran '09

 
Kategori
Kedi Bakımı
 

Kedilerde şaşırdı

Kedilerde şaşırdı
 

İMDAAAKKK


Ben kendimi bildim bileli cins ayırımı yapmadan (katil köpekler hariç) köpeklerin hepsini çok severim.

Canım annem evde hayvan beslememe izin vermediği için çocukken besleyip büyüttüğüm öyle bir can dostum olamamıştı.. Fakat kızkardeşim annemin her konudaki direncini çok kolay kırmayı başardığı için daha çocuk çağlarında bile hemen evimizin kedileri oluverdi.. E köpek sevgine noldu demeyin o hikaye bir başka güne kaldı, bugün size kedilerimizi anlatacağımdır.

Efendim, ben üstünüze afiyet biraz huyluyumdur, öyle her yerde kıl tüy olmasından nefret ederim, yolda otobüste başkasının üstünde gördüğüm saçları bile toplamamak için kendi kendime binbir telkinde bulunurum, gayri siz düşünün artık bizim evdeki kedili yaşantımızın boyutlarını..

Neyse benim anlatmak istediğim bu değildi, her zamanki gibi çenem düştü afedersiniz, izninizle toplayayım hem çenemi hem konumuzu :)

Kızkardeşim çok şükür kedilerini alıp evlendi gitti diye mutlu mutlu otururken ben, kardeşim dünya tatlısı kuzumu dünyaya getirince kedileri tekrar bana dönmek zorunda kalmasın mı, hal böyle olunca benimde eski dertlerim geri döndü haliyle. Fakat bukez tecrübeliyiz ya evimde kıl tüy sorunu istemediğim için farklı bir çözüm ürettim.

Evimizin etrafı kocaman bahçe, bahçede de doğalgaz geleli beri kullanmadığımız ardiye- kömürlük olarak yapılan yeri miniklerimize tahsis ettik, orası oldu bir kedi evi.. Arasıra birkaç komşu kem küm etsede, kedilerde mutlu mesut bende keza yaşayıp gidiyoruz ya asıl hikaye bundan sonra başladı.

Efendim herkes mutlu umutlu yaşarken her iki kedi de hem dişi hem de çok fettan güzel oldukları için 2 geldiler 3 oldular, 3 iken 5 oldular, bu sene 5 i birden hamile kalıp aynı anda doğurmasın mı?Bu kedilerde şaşırdı kardeşim eskiden bir mart ayında ortalık ciyak ciyak kedi mırlamaları ile dolarken maşallah şimdi senede 3-5 doğurur oldular..

Ben zaten son derece yoğun iş yaşantımdan arta kalan zamanlarımda da yaklaşık 15 yavru kedi ve anneye bakacağım diye helak olurken, yavrucuklar birde grip ve göz nezlesi olmasınlar mı?

Allahtan imdadıma son anda bulduğumuz bir kedi barınağı yetişti de tüm yavrucakları aldı bir güzel tedavi edip onları kedi sahibi olmak isteyen kedisever insanlarla buluşturdu. Nihayetinde kabusa dönüşen hikayemiz de mutlu sonla noktalandı.

Hamiş: Dişi kedilerinizi derhal kısırlaştırın, benim gibi ha bugün ha yarın ertelemeyin.. Yoksa sonunuz benden fena, demedi demeyin..

:)

Her daim sevgiyle

 
Toplam blog
: 54
: 1026
Kayıt tarihi
: 05.10.06
 
 

Ata toprağı Karadeniz'den, terbiye ve eğitimi Trakya'dan, günebakan ve İstanbul sevdalısı eski bir m..