Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

28 Şubat '08

 
Kategori
Kedi Bakımı
 

Kediye giden yol

Kediye  giden yol
 

kedicik


Merhabalar,

Bu salı, salı pazarından dönüyordum, arkadaşlarımla birlikte, pazardan çıktık, dolmuş durağına kadar yürümeyekarar verdik. Yolda yürümeye devam ederken bir apartman dairesindeki ev çok dikkatimi çekti, apartman dairesinin
2.katındaki ev karşısında bulunan istinat duvarının üstüne tahta parçası koymuş, tahta parçası ince uzun tıpki bir yol gibi ama eni dar, dikkatimi çekti baktım neden koymuş tahtayı karşı tarafa diye birde baktım, 2.kat balkonunun balkon panjuru var ama, tam o tahta parçasının kısmındaki yer küçük bir delik ile açık yani özel bir açılım.

Şaşırdım ilk önce ne olduğunu anlayamadım, tekrar dikkatle balkona bakınca bu sefer balkona açılan kapıda da yine aynı küçük bir delik var, şaşırdım arkadaşlarıma gösterdim nedir bu diye?

Bir arkadaşım, 'Bu evin kedisi var herhalde baksana kedi yoluna benziyor' deyince, daha dikkatli baktım, evet bir kedi yoluydu bu, ev sahibi kedisi için karşıya istinat duvarına bir tahta uzatmış yol yapmış kedisine. Akşam içeri girebilsin diye hem balkonunun parjuruna hem balkon kapısına kedisinin girebileceği kadar bir delik bıraktırmış özel olarak, çok şaşırdım duruma.
Hemen ardından kedi çıktı karşımıza ve bizden ürktü anlaşılan hemen istinat duvarından tahta yolundan geçip hemen balkonuna geçiverdi, gözümüzle de görmüş olduk olayı.

İnanamadım gördüklerime çok şaşırdım, bu nasıl bir hayvan sevgisidir? Bravo valla, kutlarım bay ve bayanı yani kedinin sahibi her kimse, ne güzel birşey düşünmüşler kedileri için, bayıldım. Evin sahibi balkona çıksaydı onu tebrik edecektim bu yaptığı duyarlılıktan dolayı ama sanırım evde yoktu.

Hayvan böyle sevilmeli işte, herşeyini düşünmeli, iyi bakmalı, bak bu kişiler hayvan dışarı çıksın, komşularını rencide etmesin diye apatman kapısından girip çıkmasın diye, kedisine özel yol bulmuş ve uğraşıp yapmış ne güzel bir düşünce.
Bende çok severim hayvanları ama böylesine seven ve ilgi gösterenine az rastlanır doğrusu. Umarım birgün hayvanlarada çok ilgi ve sevgi gösterilir, insanlar birbirlerini anladıkları zaman, hayvanlarıda anlayacaklardır.

Sizinle bu gördüklerimi paylaşmak istedim.

Sevgilerimi gönderiyorum kucak dolusu...

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...