Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Kekeme Şiir

Sokakları ürkek bir şehirden geçiyorum
K(an) çürüyor suların vurulmuş yanından.
Ne çok eskiyor balkıran anılar
Karanlıkta kurt ulumaları korkularıma akıyor...  

Sülfürü yamalı aynalara düşüyor suretim
Parçalanmış bir nehirdir efkarıma dökülen.
Çöldür zamanın zümrüt dokuları artık
Kokuları solgun güllere akıyorum...  

Esmer bir gelin gibi sarkıyor gece
Ve ufkumdaki fecir kayıp bir tay oluyor.
Güne sunulacak sayrık bir yorgunluktur ömrüm
Çok uzak kavgalardan geliyorum...  

Ve hep çocuksu yanlarımı seviyorum
Ki sevmek; ayın suretinde yalnızlık oluyor.
Bir açlık ve şaşkınlıktır payıma düşen
Yırtık sözcüklerden kekeme şiirler dokuyorum... CAFER DEMİRTAŞ  

...  

 
Toplam blog
: 195
: 404
Kayıt tarihi
: 26.03.08
 
 

1956 Tunceli doğumluyum. 1975 Erzincan lisesi mezunuyum. 12 eylülün anti-demokratik uygulamaların..