Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '11

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Kekli Eti Puf

Kekli Eti Puf
 

Malzemeler 

3 yumurta 

1 su bardağı süt 

1 su bardağı sıvıyağ 

1 su bardağı tozşeker 

1 paket kabartma tozu 

2 yemek kaşığı kakao 

Aldığı kadar un 

Kek hazırlanır büyük fırın tepsisine dökülür. Piştikten sonra çay bardağıyla yuvarlak halkalar kesilir. Aralarda kalan parçalar ufalanır içerisine ceviz, fındık eklenir. 

KREMASI 

2 paket krem şanti 

1 paket creme ole 

3 su bardağı soğuk süt 

Mikser yardımı ile iyice çırpılır. 

Kestiğimiz keklerin üzerine 1 yemek kaşığı kadar krema malzemesi ve üzerine kek ufanıkları eklenerek şekil verilir... 

Pasta kağıtlarıyla servis yapılır.. Afiyet olsun... 

Bu güzel tarifi ilk denedim. Harika oluyor.. Kastamonu Yöresi Derneklerinde yönetim kurulu üyesi oldum. Kadın komisyonu başkanı seçildim.. Yarın KASGENÇ Kastamonulu üniversiteli gençlerimizin mezuniyet ve belge törenine katılacağız.. Öğrencilerimize büyük zevkle hazırladığım 3 tariften sadece 1 tanesiydi...... Umarım beğenirler.... Ben çok beğendim, denemenizi tavsiye ederim... 

 
Toplam blog
: 118
: 3309
Kayıt tarihi
: 04.09.07
 
 

Bilgi büyük adamı alçak gönüllü yapar, normal adamı şaşırtır, küçük adamıysa kibirlendirir.. ..