Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
Okunma Sayısı
2258
 

Kel erkek sendromu

Kel erkek sendromu
 

Saçı olmayan erkeklerle çok dalga geçilir. Bunu hepimiz biliriz. En çok kullanılan sözcük ise ‘’KEL’’ dir. Aslında saç dökülmesinin bin türlü nedeni vardır.

Kimisi genetik,

kimisi çevresel,

kimisi besinsel olarak sayabiliriz.

Ama bunlara yapılan şakalar bazen insanı zıvanadan çıkarır.

Örnekler:

-Kahve gibi kalabalık bir ortamda oturuyorsundur; ulan kel, hadi şu kareyi tamamla da okey oynayalım.

-Halı sahada maç yapıyorsundur; ulan kel topu niye bana atmıyorsun.

-Üç kişi konuşuyorsundur; hayret! ulan kel kafa bile doğru söylüyor. Gibi bir çok enstantane sayabilirim.

Başka bir bakış açısında; yapılan bu sözde şakaların kimlik analizi çıkarılırsa farklı çizgiler, farklı karakterler yakalanabilir.

Burada kesinlik şaka maskesi altında hakir görme, küçük düşürme gibi amaçlar yatmaktadır. Buna ister ego tatmini deyin, ister aşağılık kompleksi deyin ama böyledir. Bazen sözle olmasa bile bakışlar bile yetmektedir.

Tüm bu gerekçelerle saçı dökülen bir çok insan; saç ektirme, peruk takma gibi muhtelif çarelere başvurmaktadır. Doğru da yapmaktadır.

Bazı saçı dökülmüş insanlarımız bu durumu kanıksayarak; hatta derin duygusal etkilenmeler yaşarak; farklı yansıma örnekleri izleyebiliriz. Bu tip bazı insanlarımız ya çok çalışkan olurlar, ya çok kırıcı olurlar, ya çok saldırgan olurlar…

İsterseniz gelin güzel bir fıkrayla saçı dökülmüş insanlara sonsuz desteğimi vermiş olayım.

Dursun, Temel’in keline çok takarmış ve dalga geçermiş.

Bir gün yine Temel'in kafasını okşayarak;

‘’ulan aynı benim hatunun kıçı gibi’’ demiş.

Temel, Dursun’a çok kızmış.

Eliyle kafasını işaret ederek, ’’hakikaten yahu aynı o’’ demiş.

Saygılarımla.

Not: Henüz saçlarım dökülmemiştir.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

onlarında bir kalbi var lütfen:) "Maden olan yerde ot bitmezmiş" diyelim onların da gönlünü alalım. Sevgiler:)

Haşim Arıkan 
 27.08.2007 16:13
Cevap :
Aynen katılıyorum. Tam destek veriyorum. Galiba yazımla düşüncelerimi tam örtüştüremedim. Saygı ve sevgilerimle.  27.08.2007 21:59
 

Madem saçların henüz dökülmedi yani henüz dediğine göre sende potansiyel bir adaysın espri yapmaya çalıştığını yazmışsın ama hiç te hoş değil ikimiz yan yana gelsek emin ol karşı cins senin tipine bakıp 10 kere beni tercih eder tarama özürlü olduğum halde ( yirmi küsur yıllık) benim kafamı kimse kimsenin kıçına benzetmedi ama seni saçlı halinle !!! (nasıl saçsa) bile benzeten olabilir ona göre ha bir sonraki yazının konusu da potansiyel kel adayı HOMEROS olsun emi!! kapiş

emekli 
 23.08.2007 20:52
Cevap :
Sizin yorumunuzda ifade ettiğiniz gibi yanlış anladıysanız, yapılacak bir şey yoktur. Bir dahaki yazımı belki 3 belki 5 yıl sonra kel homeros diye yazarım. Hiç merak etmeyin. Yorumunuz ve siteminiz için teşekürler. Saygılarımla.  24.08.2007 13:55
 

Güldüm ya "çok alındım" derken, estafurullah üzülmedim kesinlikle.

sedataydın 
 23.08.2007 17:12
 

Saç özürlü biri olarak, eskiden üzülürdüm ta kii bir arkadaşım senin kadar uzun boyum olsa nelerimi vermezdim diyene kadar :) o gün anladımki herkesin beyenmediği bir tarafları oluyor. Bir ayrı konu neden kelleri 3 (davranış biçimi)seçenekle sınırlandırdınız onu çözemedim? Bilimsel bir çalışma sanırım yoksa siz boş laf etmezsiniz kaynagını yazarsanız memnun olurum. Saygılar.

sedataydın 
 23.08.2007 16:55
Cevap :
Sevgili Aydın! Sizi üzecek ne yaptım. Bu yazıda aslında saçı olmayanlara destek olmayı amaçladım. Davranışlara gelince aklıma o anda 3 tanesi geldi. Bilimsel bir tarafı falan yoktur. Aslında mizah yazacaktım sonradan biraz ciddiyet kazandı ve bu yazı ortaya çıktı. Saygılarımla efendim.  23.08.2007 17:03
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 689
Toplam yorum
: 3569
Toplam mesaj
: 343
Ort. okunma sayısı
: 2284
Kayıt tarihi
: 17.01.07
 
 

 2007 yılından beri Milliyet Blog'da yazarım. 2009 yılında 'Normal Ötesi Aşk' ve 'Normal Ötesi Aş..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster