Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

kelebegim

kelebegim
 

Yağmurlar içimde bir çocuk sesi gibi. Çözüyor nereye gideceğimi bilmiyorum. Bir kelebek misali askım, sevdam. Sen gelince aklıma uçuyor coşuyorum.

Sana en temiz yağmurları gönderdim ey aşk. Sana en güzel rengini sundum en güzel kelebeklerden. Seni sevmem katlime fermansa. Yağmurum ol oksa saclarımı. Sana en güzel rengini sunduğum kelebeklerinle kaçır beni.

Ask olsun nefes aldığım yürek. Ask olsun sonsuzluğa uçmak istediğim sema. Sen benimle ben seninle, olduktan sonra, varım ask, sonum ask olsun.

 
Toplam blog
: 3
: 432
Kayıt tarihi
: 09.11.09
 
 

Normal bir hayatım... Yeri geldiğinde deli dolu yeri geldiğinde sessiz yeri geldiğinde hüzünlü yeri ..