Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kelebek gibi

Kelebek gibi
 

Onu yerde gördüm,

Bir köşeye çekilmiş

Sessizce uyuyor gibiydi.

Herkesten ve her şeyden kaçmış da

Oracıkta uyuyakalmış.

Yorulmuş da dinleniyor gibi...

Ne kadar zarif ve ne kadar naifti.


Onu oradan alıp ne camdan aşağı atmaya,

Ne de çöpe atmaya kıyamadım.

Mekanı, çok sevdiğim bir kitabın arası olsun istedim.

Sayfayı her açtığımda hatırlamak istedim ki;

Yaşadığım hayat belki de bir kelebek ömrü!


Ve aldığım her nefes ne kadar değerli.

Ah kelebek!

Kısacık ömründe ne yaşadı, ne gördü ise işte o kadar!


Bir kelebek ömrü olsun kim ister?

Herkesten uzakta ve yalnız!

Bir kelebek gibi

Bir köşede

Savruluvermek ölüme?

Ne kadar hazin...

 
Toplam blog
: 319
: 1390
Kayıt tarihi
: 29.10.06
 
 

"Ben; hiç yalnız kalmadım... Kalabalık bi ailede yere atılan yataklarda Yan yana, baş başa, el el..