Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kelebek misali hayat

Kelebek misali hayat
 

kelebeğin şeffaf kanatlarının ardından bakıyorum...


Üşüyorum, bir çorap giymeye bile üşeniyorum...

Yüreğim rötar yapmış bekliyor...

Kelebek misali hayat devam ediyor vakit kaybına tahammülü yok...

Belki ömrü bir gün, o günde bugün…

Zil çalıyor midem yemiyorum hiç birşey aşka aç geziyorum...

Tüm saatlerin zemberekleri bozulmuş yeniden kurmalı tüm yayı fırlamış düşleri diyorum...

Geç kalıyorum işe bütün otobüsleri kaçırıyorum bilerek, kös kös oturan yolcusuyum kimsesiz duraklarının…

Kıl müdüre inat geç kalıyorum işe, bozulan zemberekler versin cevabı…

Durakladığım durağın camına dayanıp bakınıyorum etraflıca etrafa…

Bu günün öznesini aradım bulamadım, bilinmeyen zamanların ardında define haritalarında kaldı belki de, yitik ülkede...

Yitik ülkenin kaybolan şehrinde boş gezenin boş kalfasıyım kelebek kanatlarını boş yere çırpan...

Kafam karışık hesaplar alt üst bu yüzden...

Bir dükkan kiraladım veresiye defteri kabardı şimdiden...

Parmak hesabı yapıyorum kara tahtaya yetişmiyor boyum halâ ve bu sefer siyah önlüğüm yok üzerimde tebeşir tozlarına boyanıyor sol yanım...

Peşin fiyatına taksitle umut sattım, aşk sattım alan olmadı…

Koca bir raf dolusu dondurulmuş hüzünler var sırada onları alan olur mu acep ısıtmak için…?

Bilinen o ki arz talep meselesi alınmıyor sattıklarım… üç kuruşa beş köfte daha çok gidiyor… promosyon bunlar bir alana bir tane bedavaa...o da bende yok, oldum olası beceremezdim tecimsel olamazdım zaten…

Düşe kalka yuvarlana yuvarlana aç susuz yaşıyoruz işte… Biraz da aza kanaâtten…

Kanaât notu bol olmayan hayatlardan sıyrılmak istiyorum… Çekik gözlü bakışların gözlerine yansıyan, için için yapılan hesaplaşmalardan…

Soyutlamak istiyorum yüreğimi, sonra görünmeyen sabahlara uyanmak… şeffaf mutluluklar saydam gülümseyişler takınmak…

Şeffaf saydam… ikisi aynı şey mi, bilmem beğendim ben.. umudumsu mavimsi aydınlığımsı bir şeymiş gibi geldi…

Sen geldiğinde de işte aynen öyle oluyor… aynadaki aksimde gördüm, içi dışı görünen camdan bir kalp elimde duruyor…

(U)mutlanıyorum birden ve aniden, bunca satamadıklarıma, elimde kalanlara, iflasımın terk-i aşk başlığıyla resmi gazetede yayımlanmasına karşın…

Bu apansız bastıran dudağımdaki sıcak tebessüm, düşlerime düşmen, sanırım senden…

Bu sabah merhabalı çeketimi alıyorum sırtıma, günaydınları ihmal etmiyorum sayende, deniz daha bir mavi güneş daha bir sıcak…

Akşamıysa yine iple çekiştiriyorum, işte en sevdiğim an… mesai bitimi göz kırpıp kalanlara, alay edip birde, hay Allah işim bitti çıkayım artık, size bol ve iyi çalışmalar diyor ve çürük kağıtlar, kahkahalar atılırken ardımdan ben kelebek misali hayatın belki sonunda hayalimdeki sana geliyorum…

 
Toplam blog
: 26
: 797
Kayıt tarihi
: 29.06.08
 
 

Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü 3. sınıf öğrencisiyim. İzmir-Konya aras..