Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

güne_bakan(Nazenin yavrusu)

http://blog.milliyet.com.tr/gunebakanlar

30 Haziran '10

 
Kategori
Hayvan Psikolojisi
 

Kelebekler İstanbul'u istila etti

Kelebekler İstanbul'u istila etti
 

kelebekistilası


İtiraf ediyorum , suçlusu benim:)

Sadece tarihte ufak bir sapma oldu ama inanın suçlusu benim. Ben 1 Mayıs'ta Taksim Meydanını bassın istemiştim 1milyon Kelebek, ama onlar "Yarim Haziran" ayını seçtiler ama neticede kırmadılar beni, geldiler işte heryerdeler..

Kimi deprem habercisi diye ürküyor, kimi doğa olayı 10 yılda bir olur böyle vakalar diyor , umrum değil. Ben onları seviyorum, onlar beni..

Annem gibi sevgilim gibi yarim gibi ipeksi dokunuşlarını etrafımda uçuşmalarını ,

Mutluluk habercilerim onlar benim..

Çünkü benimde yüreğim bir kelebek.. Canım annem dönülmeyen o yere gideli beri hep etrafımda, en mutlu anımda en zor anımda hep bir kelebek..

Barışın, sevdanın, özgürlüğün, umudun habercisi kelebek..

Canlıların en narini, en güçlüsü, en güzeli, en çirkini, en ölümsüzü ve en ölümlüsü..

Yaşam oyununun heryerinde ve her konumunda "en" olabilmek, sırların cevabı onda ..

Şeffaflık onda, gizem onda ..

Bir kelebek giderse 1 milyon kelebek gelir mi, gelir..

Kelebekler düşsel gerçekliklerin simgesi, oyuna gelmez laf söylenmez..

Ben istanbul'dan kaçarken Kelebekler Haziranda istanbul'u istila etti..

Sıkı durun.. Size bir sır vereceğim .Akşam yine dua ettim..

Sıra dünyada :)

 
Toplam blog
: 54
: 1026
Kayıt tarihi
: 05.10.06
 
 

Ata toprağı Karadeniz'den, terbiye ve eğitimi Trakya'dan, günebakan ve İstanbul sevdalısı eski bir m..