Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '13

 
Kategori
Deneme
 

Kelime dağarcığımı kaybettim bir akşam üstü...

Kelime dağarcığımı kaybettim bir akşam üstü...
 

Topladım birer, birer bana hüzünle bakan harfleri . . .


Kelime dağarcığımı kaybettim bir akşam üstü promil yüklü bir halde eve dönerken .

Ya çaldılar ya da astarı yırtık montumun cebinden düştü yerlere saçıldı dağıldı gitti.

Belki de üstüne bastı kalabalıklar ezdiler çiğnediler birer, birer tıpkı filtresine kadar içilip sokağa atılan izmarit misali.. Farkına bile varamadım yitirdiğim ya da çaldırdığım kelimelerimin.

Oturdum bir başıma evde sadece kendim varken yanımda.

Çıkardım o hırsla astarı yırtık montumu fırlattım attım duvara..

Astarı yırtık montumun cebinde kalan birkaç kelime de savruldu sağa sola oraya buraya..

 Çıkardım zuladan kötü gün rakımı çıtırdattım kapağını kaybettiğim kelimelerin verdiği hüzün ve acıyla, doldurdum çay bardağına yavaş, yavaş....

Taştı o küçük çay bardağı sığmadı sığdıramadım ayarsızca koyduğum rakıyı o küçük çay bardağına.

 

Düşündüm bir an için.. Belki dedim kendi kendime belki de o kaybettiğimi sandığım kelimeler de sığmamıştı astarı yırtık montumun cebine..

Gittim duvarın dibine astarı yırtık montumun yanına kaldırdım onu yerden.

Baktım ki cebimde kalıp sağa sola savrulan kelimeler iyice dağılmış ve harflere bölünmüştü.

Utandım o an . . .

Şiddete ne gerek vardı diye düşündüm ve fark etmedim elimdeki sigarının parmak aralarımı yaktığını.

 

Topladım birer, birer bana hüzünle bakan harfleri.

Çay bardağında kalan rakımdan bir yudum daha aldım ve oturdum sandalyeme...

Sanki o harfler bir araya gelip tekrar kelime olmak bana için bakıyorlardı..

Ama kırılmıştı çoğunun kolu bacağı, ünlemleri bile kalmamıştı ne ifade ederler diye düşündüm önce .

Zor da olsa birkaç kelime topladım. Onları yan yana getirip hafızamdan çıkardığım yapışkan ile yapıştırdım o kırık dökük harflerden çıkan kelimeleri...

Sonra onları tekrar astarı yırtık montumun cebine koydum. Düşmesinler bir daha diye de çengelli iğne ile tutturdum o kelimeleri..

Eğer o kelimelerin ne olduğunu merak ediyorsanız, eğer gün olur sizde kaybedersiniz kelime dağarcığınızı.. O zaman hangi kelimeyi koymak istiyorsanız o kelimeyi koyun cebinize..

Mutlu olmak için...

 
Toplam blog
: 37
: 234
Kayıt tarihi
: 05.09.12
 
 

Munis, halis öyle işte .. Bazen ben bile şaşırıyorum kendime... Ya bu ben değilim diye... Ben bende..