Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '10

 
Kategori
Şiir
 

kelime kelime darağacı

kelime kelime darağacı
 

Sustuğun anda anlıyorsun ki aslında,

Konuşmak denen cinayetin,

Failide,

Ve aynı zamanda maktulüde sensin.

Kendi cümlelerimle kendimi vuruyorum.

Soru işaretleriyle hiç asıldınız mı tavana?

Asılmayın...

Çok canı yanıyor insanın.

Alnının çatından giriyor kavisi,

Kan değil akan,

Yaradan yüreğime,

Bir volkan zorluyor,

Rihter sarsılıyor,

Mengene sıkıştırıyor.

Şarampole yuvarlanan bir aracın,

Son taklası yaşanıyor.

Film kopuyor...

Son.

Acının kimseye göre tarifi yok.

Adı var sadece.

Kelimeler,

Seni anlatmıyorsa şayet,

Nimse cümleler,

Lalse,

Virgüllerle ayrılıyorsa noktalar,

Nihayet değilse...

Abesle iştigalden başka bir şey değildir,

Karşılığı,

Okkalı bir osmanlı şamarı...

Beş parmağın beşi bir değil...

Beş sözcüğünde...

Beş sözcük,

Bir cümle edipte,

Bir ahval anlatmaz mı?

Anlatırda anlaşılmazmı?

Ben anlıyorsam anlattığımı,

Anlamıyorsan,

Acıtmazmı...

Acısını kimsenin paylaşmadığı,

Bir yetimim sanki,

Gözyaşlarımı kendim siliyorum.

Kendi ellerimi,

Kendim avuçluyorum.

Kendi saçlarımı,

Kendi parmaklarıma doluyorum.

Hem ağlayanım,

Hem teselli eden...

 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..