Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '17

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Kelime Oyunu

Kelime Oyunu
 

 

 

Yarışmaları severim.

Ekranlarda izlemeyi de

Son yıllarda izlediğim tek yarışma: Kelime Oyunu.

 

Aslında  tv camında mutlaka olması gereken ve izlenilmesi elzem  olan bir programdır yarışmalar.

Görsel, işitsel, duyusal ve beyinsel bütün mekanizmaları çalıştıran, mor kıvrımları kımıl kımıl hale getiren; lakin reyting denilen canavarın dişlerinde parça pinçik olan zaman geçirgeçleri.

 

Seviyorum  Kelime Oyunu'nu

 

Sunucusu Ali İhsan Varol herhalde bu yarışma programını sunabilecek ilk, tek ve son  istekli insan.

Başka bir insan evladı hem hazırlayıp, hem sunup hem keyif alarak  böyle bir  yarışmada vakit geçirmez.

Laf aramızda yüksek meblağlar aldığını da düşünmüyorum.

İşte en yüksekten bürokrat maaşına denk galiba;))

Buna rağmen böylesi isteyerek ve severek sunması  içtenliği bize yansıtıyor.

 

Şu an haftanın finalini izliyorum.

En sevdiğim bölümler genelde.

Kıran kırana geçen aşamalar.

 

Yazdan itibaren takip ediyorum reyting canavarını alaşağı ediyor.

Çok mutluyum.

Umudum bu sezon yayınlanmaya devam edecek çıta yükselişte çünkü.

 

Benim gibi sevenler lütfen saldırın da kalkmasın, izlemeye devam edelim.

 

Sağolasın Ali ihsan Varol ve değerli ekibi.

Teşekkürler size;)))

 

 
Toplam blog
: 432
: 6177
Kayıt tarihi
: 08.10.06
 
 

Med cezir içinde kafasına estiği gibi yaşayan bir havva kızı birazcık kağıt kalem aşinalığı olmas..