Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '08

 
Kategori
Ruh Sağlığı
 

Kelimeler beni vurdu.

Kelimeler beni vurdu.
 

Kelimeler birbirini vurdu.Suskunluğum ise beni.İnsan sadece kendinden kaçmak isterken mi yaşamı da olduğu yerde bırakır.Yoksa yaşamın ve hayatın farkına varmadan onuda kendi içinde mi boğar.Sözler bir tarafa kendim bir tarafa.Yoksa güvensizliğin mi esiridir.Ruh ve beden birbirlerine zıt kutuplar olarak giderken, ruh sadece beni ben yapan sadece benlerden ibarettir derken, beden hayır seni sen yapan sadece benim ve ben yönetebilirim mi der.Sen sadece benim bir parçamsın ve gerçek olan benim mi der.

Hani tatlı ve tuzlu şeyler bir anda tadılmaz derler ya aslında her ikisinin de tadı aynıymış bunu anladım. Onlar da kelimeler gibi birbirini vurarak kendi içlerinde tatlar kuruyorlar. Yaşamda öyle değil midir? Gerçek dediğimiz şey aslında bir bakmışız ki gerçek değil sadece gerçek olmasını istediğimiz şeydir aslında. Sadece elle tutulan gözle görülen bir olgu mudur? Yoksa kendi içimizde kendimizin yaratmış olduğu hayaller ve umutlar ağı mıdır?

Yoruma açık bir konu olmasına rağmen yaşamış olduğumuz toplum içerisinde artık gerçek diye bir kavram kalmadı. Peki neden ben yada benler gibi umudu, hayalleri olan insanların ellerinden neden gerçeği aldınız.

:((((
Son olarak;

Papatyalardan fallar tuttum,
Belki kelimeler beni vurmaz diyerek.
 
Toplam blog
: 13
: 594
Kayıt tarihi
: 27.03.08
 
 

1981 yılında Kadirli'de doğdum. Konya Selçuk sosyoloji mezunuyum. Şuan ailemle beraber yaşıyorum. ..