Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '08

 
Kategori
Eğitim
 

Keloğlan Kelkız’ı alıp Tüyap Kitap Fuarı’na gitmiş!

Keloğlan Kelkız’ı alıp Tüyap Kitap Fuarı’na gitmiş!
 

www.anaturkler.org


Kel Oğlan masalını bilmeyenimiz yoktur. Hani şu kıvrak zekâlı, hazır cevap, büyük hayaller kurabilen, bazen korkak ama padişahın kızını isteyecek kadar da cesur olan Anadolumuz’un halk kahramanı…

Büyük küçük herkesin sevgilisi delikanlı Keloğlan’ı biliyoruz da Keloğlan’ın küçüklüğünü bileniniz var mı?

Ben biliyorum…

Elimde bir kitap var: Kelkız ile Keloğlan’ın Maceraları..

Anatürkler eğitim sitesinin sahibi Canan Öztürk, Halk kahramanı Keloğlan’ı 3-6 yaş okul öncesi çocuk gelişim kitaplarının da kahramanı olarak kullanmayı düşünmüş…

Küçükte olsa hiç Keloğlan yalnız olur mu? Yanına bir de arkadaş bulmuş; Kelkız…

İlk kitap; “Büyüyoruz”.

Kitapta Kelkız ile Keloğlan’ın bitmek bilmez soruları ve ailelerinin bıkıp usanmadan verdikleri eğitici cevaplar renkli resimlerle de betimlenmiş.

Sayfaları karıştırırken çok hoş bir sürprizle karşılaşıyoruz; Nasrettin Hoca.

Hoca bu kez eşeğine ters değil yan oturmuş, neşeyle çocukları selamlıyor.

Nasrettin Hoca hiç değişmemiş, hep aynı ama o da ne? Hoca kravat mı takmış yoksa bize mi öyle geliyor?

Evet, çok şeker beyaz üzerine kırmızı çizgili bir kravat…

Kelkız ile Keloğlan’ın metinlerini Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü, Okul Öncesi Eğitimi Ana Bilim Dalı Öğretim Görevlisi Dr. Özgül Polat Unutkan hazırlamış.

O şirin resimleri hazırlayan ise Saadet Ceylan.

Hepsinin eline, yüreğine sağlık!

Çocuklarımıza verdiğiniz eğitim hizmetleri için teşekkür ediyoruz.

Şu anda Kelkız ile Keloğlan Tüyap Kitap Fuarı’nda 2. Hol 109/A’ da tanışmak için arkadaşlarını bekliyor.

Haydi çocuklar, ne duruyorsunuz?

Fuar bitmeden koşun fuara ve tanışın!

Tüm çocuklarımıza sımsıcak sevgilerimizi sunuyoruz…

Tülay Hergünlü

 
Toplam blog
: 516
: 1080
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

1955 Ankara doğumluyum. Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi mezunuyum. İstanbul'da uzun yıllar..