Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '14

 
Kategori
Kitap
 

Kemal Sayar’ın son Kitabı ‘ Beni Sessiz de Sevebilir misin? ‘ Üzerine …

Kemal Sayar’ın son Kitabı ‘ Beni Sessiz de Sevebilir misin? ‘ Üzerine …
 

beni sessiz de sevebilir misin - kemal sayar


Timaş Yayınları‘ ndan çıkan Kemal SAYAR‘ ın son kitabı ‘ Beni Sessiz de Sevebilir misin? ‘ i, elinizde olmadan kesintisiz okuyarak bir kerede bitirmeyi ve yerinizden kalkmadan kendiniz üzerine derin derin düşüncelere dalmayı istiyorsunuz…

Çünkü başlarda sevgiliye adanmış bir kitap izlenimi veren, derin anlamlarla dolu isminin, beni sessiz de sevebilir misin sayfalar ilerledikçe aslında sizi, hayatı ve en kuşatıcı bir bakışla, Yaratıcı’ yı anlatan bir şifre olduğunun farkına varıyorsunuz…

Yazar Kemal SAYAR, çok basitmiş gibi gözüken bir çok ayrıntının, hayatımız için ne kadar belirleyici kodlar ve derinliğine anlamlar içerdiğini, psikolojinin o uçsuz bucaksız okyanusundan damıttığı kelimelerle, olabilecek en sade ve açıklayıcı ifadeler kullanarak aktarıyor okuyucularına…

İşte, sırf bu sebeple bile olsa, bir an önce o ana kadar sahip olamadığınız hayat bulmacanızın çözüm anahtarını keşfedebilmek ve size özel sırlara vakıf olabilmek için, yolun sonuna kadar gitmeyi ve ‘ Beni Sessiz de Sevebilir misin?.. ‘i bir çırpıda bitirebilmeyi arzuluyorsunuz…

Kitap, küçük küçük bir çok denemeden oluşuyor… Yazıların her birini okumak o kadar da vaktinizi almıyor… Ama asıl macera, denemelerin son kelimesinden sonra başlıyor… Çünkü sözcük adeti olarak sınırlı gözüken bu metinler, her defasında ısrarla sizden cesur iç hesaplaşmaları istiyor ve o anki hayat gerçeklerinizle bir tür yüzleşme içine sokuyor…

Denemelerin şu başlıkları, sanırım size az çok bir fikir verecektir… ‘ Ruhunuzun En Derin Yaraları Affetmekle İyileşir. ‘ , ‘ Önce Kendine Kıymaktan Vazgeç. ‘ , ‘ Tevazu Göklerin Altında Bize Bir Yer Bulur. ‘ , ‘ Hasar Olmadan Zafer Olmaz. ‘ , ‘ Sessizlik, Bir Başkasının Kelimeleriyle Düşünmektir. ‘ , ‘ Yaşamak Direnmektir ‘ …

beni sessiz de sevebilir misin - kemal sayar 

Kitap o iç hesaplaşma ritüeli içinde, aynı güçteki başlıklarla, sonuna kadar sizi aydınlatmaya ve benliğiniz içinde rehberiniz olmaya devam ediyor… Hatta o zamana kadar, çeşitli yabancı nedenlerle kısmış olduğunuz ruhunuzun sesine de kulak kesilmenizi sağladığınızı hissediyor ve herhangi bir korku emaresi göstermeden mücadelenize devam ediyorsunuz…

Belki farklı bilinçler için sonuçlar farklı farklı olacaktır… Ama bana göre Kemal SAYAR’ ın ‘ Beni Sessiz de Sevebilir misin?.. ‘ kitabı, sizi yaşamınızda maceralarla ve sürprizlerle dolu derin bir yolculuğa çıkarmaya aday… Mutlaka okuyun ve hayatınızı bir de bu kelimelerle sınayın…

‘ Beni Sessiz de Sevebilir misin?.. ‘, Kemal SAYAR’ ın son kitabı ve Timaş Yayınları’ ndan çıktı…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

http://www.hayatveinsan.com/beni-sessiz-de-sevebilir-misin/

Not: Benzer yazıları bulabilmek için yukarıdaki ana linke tıklayabilirsiniz...

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..