Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Keman, aşk, sevgilim ve ben

Keman, aşk, sevgilim ve ben
 

Yağmur yağıyordu,

Keman sesi kulaklarımda çınlarken,

Sevgimi,

Sevgilimi düşündüm.

Acaba ne yapıyordu.

O da benim gibi başını ellerinin arasına almış düşünüyor muydu geleceği?

Keman nağme yapmaya devam ediyor.

Yanaklarımdan sıcak bir ıslaklık.

Ne çok özlemişim onu.

Kokusunu içten sarılışlarını.

Bana sevgilim diye sarılışlarını.

Islaklık gitgide artıyor.

Tutamıyorum kendimi artık hıçkırıklara boğuldum heralde.

Bedenim böylesi tepkiler vermeye başladı bugünlerde.

Galiba isyan ediyoruz beraber kaderimize.

Güllerim takıldı gözüme o yokken yine sevgililer gününde eksik etmemişti güllerimi.Bir de buket var yanında kimbilir ne zaman neyi bahane ederek almıştı?

Binicilik klubünde gözleri ışıl ışıldı atlara bakarken bir an o geldi aklıma.

Acaba o beyaz atlı prensti geçmişte bense fakir bir köylü kızı yine beni o zamanlarda atına alıp uzaklara mı götürmüştü?

Keşke hatırlayabilsem.

Keman hızlı bir tempoya geçti şimdi.

Üniversite partilerindeki hallerimiz aklıma geldi.

Yaşımız 30 oldu hala beraber dans ediyoruz.

O zamanlarda da onunla dans etmekten büyük keyif alırdım.

Beraber mankenlik bile yapmıştık.

Daha doğrusu ben mankenlik yapmaya başlayınca mecburen o da katılmıştı gruba.

Yine küçük bir dans gösterisi hazırlamıştık.

Hatta bendeniz biraz kadın azmanı olduğum için Pantolonlar kısa gelmişti.

Resepsiyon öncsi buna katıla katıla gülmüştük.

Başka bir defilemi hatırlıyorum da .

Gelinlik defilesiydi.

Onun için giymiştim teker teker tüm gelinliklerimi.

O kadar çok anımız var ki onunla ama hepsi ayrı yerlerde yani şu yazdıklarım bile.

Seni uzaktan sevmek aşkların en güzeli demiş ya şair.

Bizim sevgimiz uzaktan daha mı güzeldi?

Yanyana gelince ne yapmıştık 11 ay boyunca ?

Yine çalışmış,

Çabalamış.

Ve hafta sonlarını kendimize ve dostlarımıza ayırmıştık.

Binicilik klübünde kahvaltılar edip,

Gecenin bir vakti sucuk ekmek yemeğe uludağ a gitmiştik.

İlk yılbaşımızı hatırlıyorum da.

Ona sarılıp sende haklısın demiştim.

Son iki yılda ailesine, bana kısacası tüm sevdilerine hasret çekmekle geçmişti hayatı.

Yılbaşını ikiye bölmüştük.

O nun ailesiyle beraber geçireceği yılbaşı.

Ki bu tam Aralığın son akşamına denk gelen akşamdı.

Hep beraber Türk halk türk sanat müziği dinlemiştik.

Sonraki akşamlardan birinde de beraberce güzel bir otelde kalıp yılbaşı kutlamıştık başbaşa.

Kemanın sesi yine yavaşladı.

Demek ki müzik sona erecek eee malumunuz bendenizinde mesaiye başlamam gerekecek...

 
Toplam blog
: 50
: 3085
Kayıt tarihi
: 31.10.06
 
 

Merhaba hayatta herkesin söyleyeceği birkaç cümlesi vardır, ben de ‘söyleyeceklerim var’ adlı bir kö..