Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '13

 
Kategori
Şiir
 

Kemik Leğen

Leğen kemiği diyor, kadın şair

sürekli leğen kemiği okuyorum yazılarında 

evet yıkandık biz orada

kadının kemik leğeninde yıkandık

doğumdan önce ak pak olduk

süt banyosu yaptık  

aynı alışkanlığımız

doğumdan sonra devam etti.

 

Çıplak deride güneş yanığı

soyuyorum kadın sırtında 

leğeni sürekli yanında 

beni yıka diyorum kemik leğeninde

vakitli vakitsiz beni yıka

mesela gece saat üçte

sonra uykudan uyandırılıp

kükreyen aslan olsam bile

beni yıka…

 

Canları isteyince ne çok yıkadılar bizi?

İçine düşüp ne çok öptük kemik leğeni?

 

Bir gülün uçurumunda

hayal kuran çocukların

genç kızların kansız yüzüne esen

soğuk rüzgarda yıkadılar

ölü çıplağı yıkadılar bizi 

eminim sen de yıkamışsındır

iyi kötü birilerini...

 

Bir kadının kemik leğeninden doğduk dünyaya

sonra başka bir kadın geldi

karanlık bir kadın

karanlık sadece güzelliğin ardında görünmezdi 

hadi, dedi kadın

ve kemik leğende

bir kaşık suda boğdu bizi…

 

 
Toplam blog
: 57
: 122
Kayıt tarihi
: 25.04.12
 
 

İnsan ve hayvanı bir severim. Saygıdan hoşlanmam. Zımparalanmış köreltilmiş sevgiden de.. Kib..