Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '15

 
Kategori
Blog
 

Kemoterapi toplantıları!

O lafı ben ettim ama iyi niyetimden ettim!

Yani şunu demek istedim!

“Abi senin toplantıların bizde kanser etkisi yapar! Tedavisi yoktur! İsteriz ki her hafta toplanalım kemoterapi görelim!”

Eveet!

Tabi benim bu içten temennimi yanlış anlayanlar olmuş olabilir ama yemin ederim ki böyle düşünmüştüm!

Bir kere o manada demiş olabilir miyim?

Kanserin genetik olduğunu bilmiyor muyum?

Kanser bulaşıcı değil bir kere!

Biliyorum!

Kemoterapi derken; kimyamız nasıl olsa uyuyor, Yılmaz Abinin terapisi de iyidir; al sana kemoterapi !

Sinerji ismini “Kemoterapi” olarak değiştirmeyi teklif ediyorum!

“Kemoterapi buluşmaları” olsun!

Teklif benden , değerlendirmesi sizden!

 

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..