Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '10

 
Kategori
Mizah
 

Kenan Evren "evet" diyooor!

Kenan Evren "evet" diyooor!
 

Hani senaryolar üretiyoruz ya; ben de üreteyim!

“Kenan Evren evet dedi! Anadolu Ajansına yaptığı açıklamada; ben aslında federasyon formülüne sıcak bakıyordum ama kısmet değilmiş. Bunlar da bizim çocuklar; onlar yapsın bari! Bunun için referanduma evet diyorum netekim!”

Diyelim dedi!

Başlarız!

“Abi numara yapıyor!”

“Bari boykot etseydi!”

“Anadolu Ajansı yanlış haber yapmış!”

“Kendileri yazmışlar Abi!”

“Abi insan kendi yaptığı yemeği yemez mi?”

“Yeer!”

“Yemiyor!”

“Karnı toktur!”

Siyasetin bittiği andır Abi! Biri akıl etse de gitse Sayın Evren’in yanına! Bir demeç alsa!

Vallahi kahraman olur!

Gazeteci olsam bunu yapardım!

1.Not: Bu bir şakadır!

2. Not: Bu bir belki de gerçektir!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..