Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '14

 
Kategori
Güncel
 

Kenan Evren’in adını silenlerin adları da bir gün yazıldığı yerden silinecektir

Kenan Evren’in adını silenlerin adları da bir gün yazıldığı yerden silinecektir
 

Kenan Evren ismi bir bir siliniyor. Muğla'nın Marmaris ilçesindeki okullardan 7. Cumhurbaşkanı Kenan Evren'in ismi silindi.


Kenan Evren benim babamın oğlu değil. Üstelik 12 Eylül’deki bazı uygulamaları nedeniyle (Gençlerin idam edilmesi ve benzeri gereksiz baskı ve güvenlik abartmalarında kesinlikle suçlu. Gençlere hapis cezası verilir ve intikam alır gibi davranılmayabilinirdi) kendisine muhalifim. Getirdiği Anayasa’ya da oy vermedim. Ancak bu şahsın sonuçta hem Türk silahlı kuvvetlerinin bir subayı olarak hem de memleketi bir yangından kurtarması hesabıyla hayırla yâd edilmese bile apoletlerinin böyle saygısızca sökülmesi kanıma dokunuyor doğrusu.

İnsanlara ceza verirken adil olmalısınız. Kötülükleri kadar iyiliklerini de düşünmeniz lazım. En azından canla başla ülkesinin güvenliği için orduda görev yapmış bir genelkurmay başkanından bahsediyoruz. Adını oradan siliyorsunuz, buradan ismini siliyorsunuz. Kuyruk acınız falan mı var? Demokrasi düşmanı başbakanınızın adını mı yazacaksınız? Yazın; en geç 20 yıl içinde Recep Tayip Erdoğan’ın adı nereye verildiyse oradan silinecektir. Ben söylüyorum, bütün Türkiye’de görecek!

Buralara yazılan isimlerin fazla önemi yok, mühim olan milletin kalbine yazılmak. Gerçi Türk milleti nankör, dün paşam kurtar bizi diye arkasından koşuyorlardı (12 Eylül sabahı gözyaşları içinde Allah’a şükredenleri biliyorum) bugün idam edilsin diyorlar. Dediğimiz gibi isimlerin bir önemi yok. “Humbaracı Hadım İsmail yokuşu” kim bu adam, bilmiyoruz. Yaptıklarınız unutulmazsa siz de unutulmazsınız.

Hak ettiği durumlarda onun adı da silinmesin kardeşim, memlekete hizmetleri var. Tüm demokrasi karşıtlığına rağmen başbakanı onaylamayan bir kişi olarak uygun yerlere verilecek adının kalmasını savunurum. Ne kadar kolay böyle itibar verip sonra geri almak, insanları rencide etmek. Kenan Evren, adını oralara silah zoruyla mı yazdırdı? O zamanın yetkilileri kurumları uygun görmüş, vermişler. Katil Osmanlı paşalarını, padişahlarını da ben onaylamıyorum; o zaman onları da değiştir!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..