Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '12

 
Kategori
Güncel
 

Kenan Evren ve Tahsin Şahinkaya davasına bende müdahil olmak istiyorum

Kenan Evren ve Tahsin Şahinkaya davasına bende müdahil olmak istiyorum
 

Kendimi GENERALLERE daha yakın hissediyorum...

SOYLU nefretim sürsün diyedir belki de nedenim...

Eyyy binbiryüzlü halkım!

Lanet olsun bana!

Keşke ONURLU bir halkın çocuğu olsaydım bende...

12 Eylül'de darbeye direnen

İşkencelere, idamlara karşı çıkan

Direnip yenilse bile

Generallerin Anayasasına yüzde doksan iki HAYIR deyip

Bu günü BAYRAM ilan eden bir halkın çocuğu olsaydım...

Lanet olsun bana!

Fakat elimden başka şey gelmiyor

Bu iki yüzlülüğünüz midemi bulandırıyor

Ve sizin yüzünüzden

Kanlılarım sizden daha soylu görünüyor bana...

Kızılkaya'm, Dursun'um

Fikret'im ve Ülkü'm

Ve Çanakkale'lim

Siz derseniz ki ilmek boynuna kabulümdür.

Ama ben kendimi daha yakın hissediyorum

Kanlılarıma...

Bu... Buuuu nasıl bir şey bilmiyorum...

Ama ilahi komediden

Şeytana ayinden daha iyi geliyor yüreğime...  

 
Toplam blog
: 615
: 948
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..