Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '07

 
Kategori
Müzik
 

Kenan'ın şarkısı iyi değil

Kenan'ın şarkısı iyi değil
 

Biz bir anlamda Eurovision kuşağıyız. Semiha Yankı'nın katıldığı yarışmayı bile hayal mayal hatırlayacak bir yaştayım. Ve kendi çapımda iyi bir müzik dinleyicisiyim. Elbette şahsi görüşüm. Bana katılmayabilirsiniz.

Bence Kenan'ın şarkısı iyi değil. Eğer ben yetkili olsam belki Türkiye'yi temsil etsin diye yine Kenan'ı seçerdim. Kenan çok iyi bir yorumcu. Sahne performansı harika ama şarkı kötü.

"Shake It Up Şekerim" saman alevi gibi bir şarkı. Yarına kalmıyor. Dinlediğinizde kulağa hoş gelen bir ritmi var o kadar. Şarkının bir hikayesi, melodinin derinliği yok. Kalbe dokunan bir yeri yok. Çok açık söyleyeyim ki şarkı olarak Semiha Yankı'nın 0 puanla sonuncu olan Seninle Bir Dakika'sı bu şarkıdan kat be kat daha iyi bir melodi. Nitekim o şarkı şimdi unutulmaz klasikler arasında. Ben hala severek dinlerim. Cover olarak da genç bir grup seslendirdi parçayı.

Yanlış anlamayın Kenan'ın şarkısını beğenmiyorum ama final gecesi ben de ekran başında Kenan puan alsın diye dua edenler arasında olacağım. O ayrı bir duygu. Ama şarkı iyi değil. Kalıcı değil.

Şarkı tamamen Eurovision'da genç oyları yakalamak için yapılmış. Hareketli, fonunda otantik sazlar ve öğeler de kullanılmış. Koreografisi de mükemmel. Sahnede Kenan ile yabancı dansçılar da harika. Hemen belirteyim bu şarkı geçen yıl bizi temsil eden Sibel Tüzün'ün şarkısından iyi. Sertab'un şarkısından ise kötü.

Yine ters gelebilir ama ben Sertab Erener'in birinci olan şarkısını da beğenmemiştim. O şarkı da bana göre sıradan bir şarkıydı ama birinci oldu. Sertab kötü bir şarkıyı yorumuyla büyüttü.

Şunu kimse unutmasın. Eurovision bir şarkıcı değil şarkı yarışması. Burada şarkıcılar değil şarkılar yarışıyor. Kenan en doğru seçim. Ama şarkı kötü. Kenan kötü bir şarkıyı çok iyi yorumluyor. Bakalım ne kadarını kurtarabilecek.

Ben şarkıları geleceğe benzetiyorum. Kimi şarkılar bugünün gelecek yılların şarkıları oluyor. The Beatles şarkıları gibi. Elvis Presley şarkıları gibi... Bu adam yabancı hayranı demeyin diye devam edeyim. Tanju Okan şarkıları gibi. Cem Karaca şarkıları gibi...

 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..