Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Kendi yalnızlığım

Kendi yalnızlığım
 

Böyle mi olmalıydı? Böyle mi gidecektik sona? Girişi buradan yapıp başka aşka ihtiyaç duymadan böyle mi açılacaktık birbirimize? Dürüstlükten uzak olmak şehir gürültüsünden uzak olmak gibi bir şey miydi senin için? Sanmıyorum. Beni sevdiğini ve bu sevgiye başka hiç kimsenin girmesine izin vermeyeceğini sanmıyorum.  

Hangi sabah olduğu önemli değil. Masallardaki gibi. Bir sabah. Kız delikanlıya açar bütün kapılarını. Kokusu içine girsin, ruhunda dolaşsın orda kalsın ister. Delikanlı aralar kapılarını. Buna fazla izin vermez. Çünkü verecek kadar dürüst değildir. Çünkü verecek kadar sevmiyordur şehir gürültüsünü. Ve senin uğruna ona bile katlanmayı. Böyle mi olmalıydı? Alışılmıştan farksız. Mükemmel başlayıp yuvarlanmalı mıydı? Uzak uzaklığında Ben kendi yakınımda, yalnızlığımda…  

Çok zor aşk demek yaşadığın o tutkuya. Sevginin ve cesaretin cesaretiyle günler ağır, günler kirli tortusunu bırakırken önümüze, biz geçmişte takılacağız yine. Hata ya da değil.  

Benim kazandığım her zaferde biraz yitirdiklerim, senin yitirdiklerinde biraz kazandığın zaferlerin. Bu yüzden herkes ısınırken tutar benim üşümelerim.  

* * *  

Ne düşünürsün “şimdi”den sonra bilemiyorum. Yokluk üzerine kurulu bu dünyada kendine değerli bir şey seçip var eder misin yine bir sevinçle.  

Ben çok istemiştim. Sevilmeyi. İlk kez bu kadar içten istemiştim. Bana da aşık olunabilir demiştim kendi kendime. Ben çok istemiştim. Sokak kapkaranlıkken takılmadan, korkmadan yürüyebilmeyi. Ben çok istemiştim. Umut gibi biriktirdiğim hayallerimin yerlere inip gerçekleşmesini. Ben bizi çok istemiştim.  

Şimdi yalnızım ben.  

Kendi yakınlığımda, yalnızlığımda.  

Sen kendi uzağında, uzaklığında…  

 
Toplam blog
: 46
: 994
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

1994 Kocaeli doğumluyum. Kendimi bildi bileli yazı yazarım, elimde mutlaka bir not defterim, cebi..