Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '15

 
Kategori
Gönüllülük
 

Kendi Yaşamıma ve Başkalarının Yaşamına Anlam Katmanın Bir Yolu: 'Bağış Toplamak İçin Koşuyorum'

Kendi Yaşamıma ve Başkalarının Yaşamına Anlam Katmanın Bir Yolu: 'Bağış Toplamak İçin Koşuyorum'
 

Kendi yaşamıma ve başkalarının yaşamına anlam katmanın bir yolu olarak: 'Bağış Toplamak İçin Koşuyorum'


Sevgili Dostlar,

Kendi yaşamıma ve başkalarının yaşamına anlam katmanın bir yolu olarak: Bağış toplamak için koşuyorum.

Bu sene ise çok heyecan verici, yeni bir proje olan 'Çocuklar İçin Ağaçlandırma ve Doğa Eğitimi Projesi' için doğa ve gelecek aşkıyla koşuyorum; Adım Adım ve TEMA Avrasya Maratonu 2015 Ortak Yardımseverlik Koşusu Projesi: "Ağaç Kardeşliği"

“AĞAÇ KARDEŞLİĞİ” PROJESİ

Çocuklar İçin Ağaçlandırma ve Doğa Eğitimi Projesi

Son yüzyılda artan nüfus, düzensiz kentleşme ve sanayileşme gibi faktörler nedeniyle doğal varlıklarımız ciddi şekilde tahribata uğruyor. Örneğin, ormanlarımız gezegenimize sunduğu yararlı hizmetlere rağmen (toprağı tutma, yağış rejimini düzenleme, karbondioksiti depolama vb.) hızla tahrip ediliyor. TEMA Vakfı, bu tahribatın ve baskının azaltılmasında en önemli ve etkili yöntemlerden birinin çevre/doğa eğitimleri yardımıyla doğaya temas eden ve içselleştiren nesiller yetiştirmek olduğuna inanıyor. Oysa, geleceğimizin güvencesi olan çocuklar hızla artan kentleşme nedeniyle daha az doğaya çıkıyor ve doğa ile ilişkileri giderek azalıyor.

TEMA Vakfı, Ağaç Kardeşliği projesi kapsamında çocuklara sunulacak doğa eğitim programıyla çocukların doğada yaparak yaşayarak öğrenmelerine destek olarak doğa ile giderek azalan ilişkilerini güçlendirmeyi amaçlarken “Adım Adım - Çocuklar Hatıra Ormanları” ile de ağaçlandırma ve erozyonla mücadeleye katkı sağlamayı hedefliyor.

Her 100 TL’ lik bağış;

Bir çocuğun yıl boyunca doğa eğitim programına katılmasına ve sonucunda bulunduğu yöreye uygun doğal türlerdeki tohumlar ile kendi fidanını yetiştirmesine,
Aynı zamanda Orman ve Su İşleri Bakanlığı tarafından TEMA Vakfı’na tahsis edilen orman arazilerinde çocuklar adına “Adım Adım - Çocuklar Hatıra Ormanları” nın oluşturulmasına destek olacak.

Hedefimiz iki yıl sonunda Türkiye’nin 7 coğrafi bölgesinde 4.000 çocuğa bir doğa eğitim programıyla ulaşmak ve 4.000’i çocukların kendi yetiştirdikleri fidanlar olmak üzere toplam 8.000 fidanın toprakla buluşmasını sağlamaktır.

Lütfen sizler de şimdi yaptığınız işe kısa bir ara vererek, Ağaç Kardeşliği için bir Adım Atın ve aşağıdaki linke tıklayarak dilediğiniz miktarda bağış yapın. Sizi seviyorum.

 

https://bagis.adimadim.org/?ccid=CC5469Sevgi ile kalın,

 

 

Elif Demir Uğur

https://www.facebook.com/elifdemirugur34

https://www.facebook.com/elifegitimdanismanlikoclukyogapilates

https://www.facebook.com/pages/Butterfly-Effect-Yoga-by-Elif-Demir-Ugur/864762233604965

 

 
Toplam blog
: 19
: 1129
Kayıt tarihi
: 01.09.15
 
 

İnsan Kaynakları Müdürü, İşletme Doktora, MBA, Eğitim Bilimleri Yüksek Lisans (Matematik), Matema..