Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kendi yazımı kendim sildim...

Dünya yaşanılası bir yer olmaktan çıkacak, demedi deme! Şu yediğin ekmek, dişlediğin elma, içtiğin çorba hormonlu da olsa bunu da bulamayacaksın. Elin oğlunun gözü dönmüş. Kendi evini bombalayıp sonra tüm Dünyayı ter yüz etmeye başlıyor. Şimdi altın diye, petrol diye, para diye öldürüyor. Yarın gelecek Su diye, ekmek diye , bir karış toprak diye öldürecek.

Artık gece bile bunlardan korkar. Şeytan zaten bunları görünce salavat getiriyordur. İlluminati var, Bildenberg var, Kurukafa örgütü var, Masonların bile bilmediği süper tarikatlar var. Var oğlu var kork sen bunlardan. Bunlar el kadar bebeğin sütünü çalmak için günlerce kafa yorar, bilmezsin!

Bunlar ülkeleri bölüyor, biçiyor, çiziyor kafasına göre savaş çıkarıyor, kafasına göre açlık kıtlık. Saddam niye böyle oldu? Dolardan Euroya döndü diye. Sudan niye bu halde? Petrol havzalarının işletmesini Çinlilere verdi diye. Afrika’da niye bir gecede 700.000 kişi birbirini kesti? Afrika beyazların olsun diye.

Karışık mevzular bunlar haklısın. Dert edince bir şey mi oluyor? Dersen cevabı pek net değil bende. Dert etmeyince ne oluyor? Derim bende sana. Bak! Türk jetleri Karakol bombalamış Irakta. Boş karakolları bombalama işini verdiler bize. Bu adamlar böyle.

Dün bir yazı yazdım. Eski Genelkurmay başkanları neden tuhaf konuşuyor? diye. Sonra da kendim sildim. Sanki ben yazınca değişecek dünya. Sanki Medyada yazan var da ben eksik kaldım!

Sevdiğinizi öpün, bebeğinizi sevin, hayvanları okşayıp, doyurun. Kitap okuyun, filme gidin, sevin ne bileyim sevişin. Fakirlere kömür alın, kendinize iyi bakın, sıkı sıkı sarının. Demem o ki bugünleri arayacağız. Allah aratmasın...

 
Toplam blog
: 187
: 1260
Kayıt tarihi
: 02.10.06
 
 

İyiye ve güzele götürmeliyiz Dünyayı. Sürekli daha çok kazanmak, daha yukarıdan bakmaya çalışmak,..