Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '18

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Kendi Yiyebilir mi

Kendi Yiyebilir mi
 

Salih ARIKAN


Ben görmüyorum sadece başka fonksiyonlarım çok şükür çalışıyor bir insanın görmemesi sadece görmeyi gerektiren işleri yapamamasını zorunlu kılar. Ama evrensel tasarım ve makul uyumlulaştırmalarla bu sorunlar çözülür.

Kitaplar mürekkep baskıyla basılır. Ama görmeyenler için e-kitap sesli yâda kabartma seçenekleriyle de basılırsa görenlerde görmeyenler de aynı kitabı okur.

Dün akşam sohbete gittim. Sohbetten sonra üzüm ikram edildi. Yanımdaki demez mi yiyebilecek mi...  Bu da görmeyenlerin ve diğer engellilerin toplumun içine daha çok karışmaları gerektiğini anlatan bir olay oldu. Toplum bizi tanıyacak anlamaya ve tanımaya çalışacak. Ön yargılar aza inecek. Küserek kızarak yâ da farklı tepkiler göstererek iletişim köprülerini yıkmayalım iletişime açık olalım ve olumlu yargıların gelişmesine katkı sunalım.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..